چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۸۵ - ۲۰:۴۶
۰ نفر

گروه بورس: سازمان بورس اوراق بهادار خلاصه ای از نتایج مجامع 5 شرکت را از انتشار اطلاعیه های جداگانه ای به آگاهی سهامداران رساند.

تولیددارو
شرکت تولیددارو اعضای هیأت مدیره خود را معرفی کرد. این شرکت محمدرضا شمس اردکانی نماینده سرمایه گذاری البرز و مسعود ابوالحلاج نماینده پخش البرز را به عنوان اعضای هیأت مدیره و کامبیز امجدی نیک نماینده تولی پرس را به عنوان مدیر عامل و عضو هیأت مدیره انتخاب کرد. همچنین محمد پناهنده نماینده البرزدارو و سیدرضا زیتون نژاد موسویان نماینده کیوان به ترتیب به عنوان رئیس و نایب رئیس هیأت مدیره این شرکت معرفی شدند.
سرمایه گذاری سپه
یک عضو جدید هیأت مدیره سرمایه گذاری سپه و مدیرعامل این شرکت به تازگی معرفی شدند. براین اساس حسین سلیمی نماینده سیمان هرمزگان به جای میرحمید قریشی به عنوان مدیرعامل و عضو هیأت مدیره انتخاب شد همچنین ناصر آخوندی نماینده سپه ساختمان به جای محبوب مالکی به عضویت در هیأت مدیره این شرکت درآمد.
جابرابن حیان
شرکت داروسازی جابر ابن حیان اعضای جدید هیأت مدیره خود را معرفی کرد. این شرکت محمود ابهری نماینده مدیریت سرمایه گذاری بانک ملی و عباسعلی اسدالله بیگ نماینده سرمایه گذاری توسعه صنعتی را به عنوان اعضای هیأت مدیره خود انتخاب کرده است. همچنین حسین محمدی تربتی نماینده سرمایه گذاری شفادارو و سیدعلی صالحی امیری نماینده صنعتی کیمیدارو به ترتیب به عنوان رئیس و نایب رئیس هیأت مدیره جابرابن حیان انتخاب شده اند. علی منتصری نیز به نمایندگی از پخش رازی مدیرعامل و عضو هیأت مدیره این شرکت است.
این گزارش حاکی است: در مجمع عمومی عادی سالانه تراکتور سازی ایران 900 ریال سود نقدی بین سهامداران این شرکت تقسیم شد. این شرکت در سال مالی گذشته به ازای هر سهم یک هزارو 72 ریال سود خالص کنار گذاشته است.
سرمایه گذاری پارس توشه
مجمع عمومی فوق العاده سرمایه گذاری پارس توشه که به منظور تصمیم گیری برای افزایش سرمایه تشکیل شده بود به تنفس کشیده شد. با توجه به اینکه پارس توشه هنوز مجوز افزایش سرمایه را از سازمان بورس کسب نکرده بود، مجمع این شرکت به روز پنج شنبه دوم شهریور ماه 85 موکول شد. قرار است سرمایه پارس توشه از 4/158 میلیارد ریال به 238 میلیارد ریال از محل سود انباشته افزایش یابد.
پارس خزر
پارس خزر در مجمع عمومی عادی سالانه خود 450 ریال سود نقدی بین سهامداران تقسیم کرد. این شرکت پیش بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی 84 مبلغ 841 ریال اعلام کرده بود اما مبلغ 593 ریال آن محقق شد که شرکت هنوز دلایل کاهش درآمد واقعی را اعلام نکرده است.
کد خبر 2400

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز