همشهری آنلاین: وزیر ورزش و جوانان با اعلام اولویت برنامه هایش در حوزه جوانان گفت: پیگیر حل مشکلات وام ازدواج و همچنین افزایش آن هستم.

محمد گودرزی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، محمود گودرزی در حاشیه معارفه وزارت ورزش و جوانان درباره حل مشکلات وام ازدواج جوانان گفت: پیگیر موضوع وام ازدواج و افزایش آن خواهم بود تا مشکلات پرداخت به زودی حل شود.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره نحوه ارتقاء معاونت جوانان گفت: کارگروه هایی در این وزارتخانه تشکیل شده تا کار کارشناسی انجام دهند و باید با اعلام نتایج کارشناسی از حرف‌های ضمنی و تلویحی خودداری کرد.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: باید با توجه به واقعیت‌ها و محدودیت‌های موجود منطقی صحبت کنیم و نظر دهیم. حوزه جوانان حوزه‌ای ستادی و تصمیم ساز است و شورای عالی جوانان تصمیمات اصلی را می‌گیرد.

به گفته گودرزی، البته 23 دستگاه عضو شورای عالی جوانان نیز باید در این حوزه فعالیت کرده و در مورد اقداماتشان پاسخگو باشند.

وزیر ورزش و جوانان در مورد تبدیل وزارت ورزش و جوانان به وزارت ورزش و خانواده گفت: تاکنون بحثی در این خصوص انجام نشده و نمی‌توان به سرعت درباره این موضوعات تصمیم گیری کرد.

گودرزی همچنین درباره تشکیل کارگروه‌های ویژه در حوزه جوانان گفت: این 12 کارگروه شامل ساماندهی و تربیت، تحول ساختاری جوانان، سبک زندگی، ازدواج، اشتغال، آسیب های اجتماعی، شناسایی خلاءهای ساختاری و قانونی، توانمندسازی مشارکت های اجتماعی، اوغات فراغت، هویت یابی و توسعه آموزش و پرورش در حوزه جوانان است.

کد خبر 239749
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز