همشهری آنلاین: سومین هفته لیگ برتر نیز با انجام ۶ بازی سپری شد.

basketball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، تیم‌های مهرام تهران و استقلال زرین قشم در سالن آزادی مقابل هم به میدان رفتند.

در این دیدار بازیکنان تیم استقلال فقط چند دقیقه ابتدایی بازی موفق شدند از حریف خود پیش بیافتند و در ادامه این تیم مهرام بود که بر بازی سوار شده و موفق شد نیمه اول را با نتایج 15- 14 و 22-13 با پیروزی به پایان برساند. در کوارتر سوم بازی هم تیم مهرام پیشتاز بود و اختلاف بازی را به عدد 37 رساند، اما در تایم پایانی بازیکنان تیم استقلال به نسبت عملکرد بهتری در زمین داشتند، اما برتری آنها در این کوراتر بازی نیز تاثیری در در نتیجه نداشت و این بازی در نهایت با نتیجه 75 بر 52 به سود تیم مهرام به پایان رسید.

فولاد ماهان سپاهان و صنایع پتروشیمی ماهشهر در اصفهان با هم دیدار کردند. سرنوشت این بازی نزدیک و پایایای در نهایت به سود تیم فولاد ماهان به پایان رسید. ماهانی‌ها با کسب 3 امتیاز بیشتر از تیم صنایع پتروشیمی موفق شدند 2 امتیاز دیگر از هفته سوم به جمع امتیازات تیم خود اضافه کنند و با نتیجه 64 بر 61 تیم پیروز این میدان باشند.

پتروشیمی بندر امام در سالن بعثت ماهشهر میزبان تیم افرا خلیج فارس بود. در این بازی بازیکنان تیم پتروشیمی از ابتدا تا انتها برتری قابل ملاحظه‌ای نسبت به حریف داشتند و در نهایت نیز با نتیجه 90 بر 58 دومین پیروزی خانگی این فصل خود را به دست آوردند.

تیم دانشگاه آزاد در هفته سوم میهمان تیم شهرداری گرگان بود.این بازی که با حضور پرشور تماشاگران برگزار شد، پایان خوشی برای گرگانی‌ها نداشت و با برتری قابل توجه تیم دانشگاه آزاد و کسب نتیجه 80 بر 57 به اتمام رسید.

دیدار تیم‌های همیاری زنجان و هفت الماس قزوین که به میزبانی زنجانی‌ها برگزار شد یکی از زیباترین دیدارهای هفته سوم به شمار می‌آمد، به نحوی که در لحظاتی از بازی تیم همیاری از حریف خود پیش می‌افتاد و در لحظاتی دیگر تیم هفت الماس تیم برتر میدان بود، اما هر چه بازی به دقایق پایانی نزدیک شد، این بازیکنان تیم همیاری بودند که با حمایت تماشاگران زنجانی حاضر در سالن موفق شدند 11 امتیاز از حریف خود پیش بیافتند و با نتیجه 67 بر 53 این دیدار خانگی را دست پر به پایان برسانند.

دیدار تیم‌های ذوب آهن و نیروی زمینی که در اصفهان انجام گرفت به دلیل برگزاری دیدار بانوان یک ساعت دیرتر از سایر بازی‌ها برگزار شد. بازیکنان تیم ذوب آهن در مصاف با نیروی زمینی روزموفقی را پشت سر گذاشتند و با حفظ برتری خود از ابتدا تا انتهای بازی با نتیجه 70 بر 44 به اولین برد خانگی خود در هفته سوم مسابقات دست پیدا کردند.

 

کد خبر 239726
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز