شنبه ۲ آذر ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۲
۰ نفر

مسئول دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار از ارسال بیش از هزار اثر به این جشنواره خبر داد و گفت: درخواست‌های مکرری برای تمدید به جشنواره رسیده که در پی درخواست هنرمندان و کارگردانان، دبیرخانه در حال بررسی این امکان است.

حامد بامروت‌نژاد مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره فیلم عمار در گفت‌وگو با فارس در آخرین روز ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره مردمی فیلم عمار از امکان تمدید این مهلت خبر داد. وی در این‌باره گفت: پس از پایان تعطیلات منتهی به عاشورای حسینی و از ابتدای هفته جاری نزدیک به 270اثر ثبت‌نام کرده‌اند و درخواست‌های مکرری برای تمدید به جشنواره رسیده که در پی درخواست هنرمندان و کارگردانان، دبیرخانه در حال بررسی این امکان است.

بامروت‌نژاد با اشاره به پایان مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار درباره میزان آثار رسیده به جشنواره نیز گفت: تا به حال 846اثر در بخش مسابقه اصلی جشنواره شرکت کرده‌اند که این آثار شامل فیلم‌های داستانی (کوتاه و بلند)، مستند (کوتاه و بلند)، انیمیشن، کلیپ، فیلمنامه، برنامه تلویزیونی، مقاله و نقدهای سینمایی است که در این بین 146اثر از 846اثر ثبت شده فیلمنامه و مقالات سینمایی است. وی افزود: همچنین در بخش اقلام تبلیغی که شامل تیزر، پوستر و عکس آثار مربوط به 4دوره جشنواره مردمی فیلم عمار است، 90اثر رسیده و در بخش «فیلم‌ما» که مربوط به فیلمسازان مبتدی بوده و شامل مضامینی چون «شهید ما»، «مسجد ما»، «مدرسه ما»، «محله ما»، «نمازجمعه ما»، «13آبان ما» و «اکران مردمی ما» است 72اثر ثبت نام کرده‌اند.

 

کد خبر 239717

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز