همشهری آنلاین: دبیر کمیته دانشجویی حفظ و توسعه دستاوردهای هسته‌ای ایران از حضور رئیس سازمان انرژی اتمی در زنجیره انسانی امروز در اطراف سایت فردو خبر داد.

به گزارش تسنیم، مهدی زینالو دبیر کمیته دانشجویی حفظ و توسعه دستاوردهای هسته‌ای ایران با اشاره به اقدام نخبگان و دانشجویان در ایجاد حلقه انسانی در اطراف سایت فردو طی امروز، گفت: دانشجویان طی روزهای گذشته از علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی برای حضور در جمع دانشجویان و نخبگان در زنجیره انسانی اطراف سایت فردو دعوت به عمل آوردند.

وی با بیان اینکه امروز به ما اعلام شد که آقای صالحی دعوت دانشجویان را برای حضور در این مراسم لبیک گفته است، تصریح کرد: وی اعلام کرد در این حلقه انسانی نخبگان و دانشجویان کشور در اطراف سایت فردو حضور پیدا می‌کنند و در این مراسم نیز سخنرانی خواهد کرد.

دبیر کمیته دانشجویی حفظ و توسعه دستاوردهای هسته‌ای ایران درباره حضور سایر مسئولان کشور در این اقدام، گفت: آقای حقیقت‌پور نائب رئیس کمیسیون امنیت‌ملی مجلس نیز اعلام کرد در جمع دانشجویان و نخبگانی که در اطراف سایت فردو حلقه انسانی تشکیل می‌دهند، حاضر می‌شود.

به گزارش تسنیم، 150 نفر از دانشجویان و نخبگان دانشگاه صنعتی شریف طی روزهای گذشته در اقدامی تصمیم به ایجاد زنجیره انسانی در اطراف سایت فردو کردند که این حرکت با استقبال پرشور دانشجویان و نخبگان دانشگاه‌های تهران و سراسر کشور روبرو شد و امروز قرار است ساعت 15 این دانشجویان به همراه برخی از مسئولان در اطراف سایت فردو زنجیره انسانی تشکیل دهند.

کد خبر 239284

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز