ژوزف سپ بلاتر، رئیس فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) با ارسال نامه‌ای، از دکتر معصومه ابتکار، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست ایران به‌خاطر میزبانی و دیدار از موزه تنوع زیستی تشکر و قدردانی کرد.

یوزپلنگ آسیایی


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حفاظت محیط‌زیست، سپ بلاتر در متن نامه خود آورده است: سرکار خانم معصومه ابتکار، معاون محترم ریاست‌جمهوری اسلامی ایران و ریاست سازمان محیط‌زیست، مایلم پس از بازگشت به شهر زوریخ، صمیمانه از سرکار به‌خاطر همراهی بنده در دیدار از موزه تنوع زیستی، قدردانی کنم.

همچنین از سرکار به‌خاطر گفت‌وگوی صمیمانه‌ای که درباره موضوعات مختلف به‌خصوص فوتبال زنان داشتیم، تشکر می‌کنم. علاوه بر این نقش تیم ملی فوتبال ایران را در پروژه حفاظت از یوزپلنگ آسیایی برای اینجانب توصیف کردید که امیدوارم در آینده در این‌باره بیشتر بشنوم. برای شما آرزوی بهترین‌ها را دارم و امیدوارم تلاش سرکار در این زمینه ادامه یابد و بار دیگر از حسن علاقه شما به فوتبال سپاسگزارم.

این گزارش می‌افزاید، آبان ماه جاری، رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست با دعوت از رئیس فدراسیون فیفا برای بازدید از موزه تنوع زیستی از وی خواسته بود برای حفاظت از یوزپلنگ آسیایی با سازمان محیط‌زیست همکاری کند.

کد خبر 239232

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز