دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاونت پژوهشی فرهنگستان هنر، نشست تخصصی «هنر نرم افزاری» را با حضور صاحبنظران، پژوهشگران و دانش‌پژوهان، سه‌شنبه ۲۸ آبان در فرهنگستان هنر برگزار می‌کند.

پوستر فرهنگی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فرهنگستان هنر، این معاونت فراخوان برگزاری نشست تخصصی هنر نرم افزاری را در تیر ماه امسال منتشر کرد.

این نشست جستجوی پدیدارشناسانه درباره گستره نفوذ، اثر و تغییرات نرم‌افزارها بر فرایند آفرینش (تولید)، توزیع، (دسترسی) و دریافت(مصرف) هنر است.

دبیر علمی این نشست «محمدرضا مریدی» است که در ابتدای نشست، گزارشی از روند برگزاری آن ارائه می‌دهد.

در نشست اول «از هندسه تناسبی به هندسه تصادفی: زیبایی شناسی انتزاع جدید در هنر نوم افزاری» توسط محمدرضا مریدی، «فراکتال آرت و پست مدرنیسم» توسط مسعود کوثری و مهرداد گروسی، «هنر در جیب» توسط بهنام کامرانی، « جامعه نمایشگرها: مروری بر حضور عکاسی دیجیتال در فرهنگ عصر دیجیتال» توسط محمدرضا شریف زاده ارائه می‌شود.

«رسانه‌های دیجیتال: تز بازرسانش، رئالیسم مرتبه دوم و رویکرد‌های جدید به شیوه‌های قدیمی نگریستن» از فاطمه حسینی شکیب، «انتخاب، به منزله جوهر هنر هوش مصنوعی، مطالعه موردی "آرون، نرم افزار نقاش"» از احمد نادعلیان و فواد نجم‌الدین، «مروری بر روند تکوین هنر رسانه‌ای جدید» از معصومه تقی‌زادگان و «هنر مولد چیست» از آرش اکبری نیز از جمله مقالاتی است که در نشست دوم مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

نشست تخصصی «هنر نرم افزاری»، سه‌شنبه 28 آبان ساعت 14 تا 17 در سالن همایش‌‌های فرهنگستان هنر برگزار می‌شود.

علاقمندان برای شرکت در این نشست می‌توانند به نشانی خیابان ولی‌عصر (عج)، پایین‌تر از چهارراه طالقانی، شماره 1552 مراجعه کنند.

کد خبر 239123
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز