شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: مسابقات سوپر لیگ کشور از روز ۱۶ آبان ماه آغاز شد. هفته نخستین لیگ برتر با انجام ۴ بازی در تهران، گرگان و ماهشهر پیگیری شد.

basketball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال‌، هفته اول لیگ برتر با انجام همزمان سه بازی برگزار شد. در تهران تیم‌های مهرام و همیاری زنجان اولین بازی را برگزار کردند. در این دیدار مهرامی‌ها از ابتدا تا انتهای بازی با اختلاف قابل توجهی نسبت به حریف خود پیش بودند و نیمه اول را با نتیجه 45 بر 21 به پایان بردند و در نهایت نیز با اختلاف قابل توجهی اولین بازی خود را با پیروزی خاتمه دادند.

تماشاگران گرگانی نیز بازی زیبایی را بین تیم‌های شهرداری و هفت الماس قزوین شاهد بودند. هرچند که این دیدار پایان خوشی برای گرگانی‌ها نداشت و این تیم تازه‌وارد هفت الماس قزوین بود که موفق شد اولین دیدار خارج از خانه خود را با برتری پشت سر بگذارد.

دیدار تیم‌های صنایع ماهشهر و استقلال زرین قشم یکی از زیباترین بازی‌های هفته اول مسابقات بود، به نحوی که هواداران ماهشهری در حالی که تیم شهرشان 20 اختلاف امتیاز از حریف عقب بود، در نهایت با تلاش بازیکنان تیم صنایع ماهشهر نظاره‌گر پیروزی شیرینی بودند. اختلاف دو امتیازی این بازی نشان از هیجان و زیبایی این دیدارداشت که بازیکنان هر دو تیم در آن نقش داشتند.

تیم‌های دانشگاه آزاد و نیروی زمینی هم آخرین بازی هفته اول را برگزار کردند. در این دیدار بازیکنان تیم دانشگاه آزاد از همان ابتدا بازی را در دست گرفتند و ثانیه به ثانیه جریان بازی را به سود خود پیش می‌بردند و در نهایت نیز با اختلاف بسیار زیاد با پیروزی دلچسبی آغازگر این دوره از مسابقات لیگ برتر بودند.

نتایج کلی دیدارهای هفته اول

مهرام 92 همیاری زنجان 60

شهرداری گرگان 58 هفت الماس قزوین 67

دانشگاه آزاد 67 نیروی زمینی 34

صنایع پتروشیمی ماهشهر 52 استقلال زرین قشم 50

 

کد خبر 238117
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز