مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: نشست تخصصی «نقد معماری معاصر ایران» با تأکید بر معماری سفارتخانه‌های جمهوری اسلامی ایران با حضور استادان و صاحبنظران حوزه معماری ۲۹ آبان در فرهنگستان هنر برگزار می‌شود.

ساختمان-شهر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فرهنگستان هنر، پژوهشکده هنر با همکاری شرکت سوپر پایپ ایران، دانشگاه تهران و دانشگاه آزاد اسلامی نشست تخصصی «نقد معماری معاصر ایران: سفارتخانه‌های جمهوری اسلامی ایران» را در فرهنگستان هنر برگزار می‌کند.

در این نشست یک روزه که دبیری آن بر عهده «نیر طهوری»، رئیس گروه نقد پژوهشکده هنر است، تنی چند از استادان و صاحبنظران حوزه معماری شامل فرهاد احمدی، داراب دیبا، حسین شیخ‌زین‌الدین، علی‌اکبر صارمی و ایرج کلانتری درباره معماری معاصر ایران سخنرانی خواهند کرد.

این نشست تخصصی، در روز چهاشنبه 29 آبان‌ماه سال جاری از ساعت 10 تا 18 در محل فرهنگستان هنر به نشانی خیابان ولی‌عصر(عج)، نرسیده به تقاطع طالقانی، شماره 1552 برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت پژوهشکده هنر به نشانی الکترونیکی www.kimiahonar.ir مراجعه کنند و یا برای ثبت‌نام در این نشست، حداکثر تا روز شنبه 25 آبان‌ماه با پژوهشکده هنر به شماره‌های 2-66956190 (ساعت تماس: 9 صبح الی 14 در روزهای کاری هفته) تماس بگیرند.

کد خبر 237722
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز