همشهری‌ آنلاین: جشنواره ملی فرهنگی و هنری نماز در بخش‌های مختلف نظیر داستان کوتاه،‌ رمان، فیلم‌نامه‌نویسی، پویانمایی، فیلم مستند و فیلم کوتاه با هدف ایجاد فضای دینی مناسب اعلام فراخوان کرد.

پوستر جشنواره فرهنگی

به گزارش فارس، سومین جشنواره ملی فرهنگی و هنری نماز با هدف اشاعه، ترویج و تبلیغ فرهنگ نماز و ایجاد فضای دینی مناسب به منظور استفاده از زبان هنر در القای مفاهیم دینی به ویژه نماز و تشویق هنرمندان به خلق آثار و تولیدات فاخر هنری اعلام فراخوان داد.

نگاه متعهدانه و هنرمندانه به امر نماز در راستای اشاعه و گسترش این فریضه مقدس در بین نسل نو، الگوسازی برای نسل جدید با معرفی نماز به عنوان بالاترین مظهر عبودیت و خلق و تولید آثار فاخر هنری توسط هنرمندان با رویکرد نماز از جمله محورهای اصلی این همایش است.

این همایش از بخش‌های مختلفی نظیر داستان کوتاه،‌ رمان، فیلمنامه‌نویسی، پویانمایی، فیلم مستند و فیلم کوتاه تشکیل شده است که آخرین مهلت ارسال آثار تا 20 بهمن‌ماه جاری است و اسامی برگزیدگان در نیمه اول اسفند اعلام می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به نشانی همدان، خیابان تختی، پشت مسجد میرزاتقی، ستاد اقامه نماز استان همدان،‌ صندوق پستی: 3165 ارسال کنند.

شماره تلفن 2517866-0811 و نشانی اینترنتی http://center.namaz.ir برای کسب اطلاعات بیشتر معرفی شده است.

کد خبر 237453
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز