گروه حوادث: به‌دنبال پیداشدن ۶جسد در خانه‌ای در کالیفرنیای جنوبی، پلیس اعلام کرد که عامل جنایت نیز یکی از کشته‌شدگان است.

حوادث خارجی

بررسی‌ها نشان می‌دهد که این مرد بعد از قتل عام اعضای یک خانواده با شلیک گلوله به سرش خودکشی کرده است. این جنایت شامگاه سه‌شنبه به وقت محلی در شهر گرین‌وود رخ داد. ساعت از 8شب گذشته بود که مرد جوانی با پلیس تماس گرفت و گفت که می‌خواهد به‌خودش شلیک کند.

به‌دنبال این تماس، تیمی از مأموران راهی محلی شدند که تماس از آنجا برقرار شده بود. هنوز آنها به محل نرسیده بودند که دومین تماس نیز با پلیس برقرار شد. این بار یکی از همسایه‌ها بود که می‌گفت مردی در خانه یکی از همسایه‌ها، چند نفر را گروگان گرفته است. وقتی مأموران پلیس به محل رسیدند، همسایه‌ها مقابل خانه مورد نظر جمع شده بودند.

آنها بعد از ورود به داخل خانه با اجساد 4بزرگسال و 2پسربچه روبه‌رو شدند. قربانیان زن و شوهری میانسال به نام‌های ملیسا و ریچارد به همراه دخترشان چاندرا 26ساله و نوه‌هایشان طارق و ویلیام، 11و 9ساله بودند که همگی به ضرب گلوله از پای درآمده بودند. ششمین جسد نیز متعلق به مردی 27ساله به نام برایان بود. پلیس شهر گرین‌وود اعلام کرد:

بررسی‌ها نشان می‌داد که برایان نامزد دختر خانواده به نام چاندرا بود که ظاهرا با آنها اختلاف داشته و بعد از ورود به خانه نامزدش، خانواده او را به گلوله بسته و سپس با شلیک گلوله، دست به‌خودکشی زده است. براساس این گزارش، هنوز انگیزه این جنایت معلوم نیست و تحقیقات ادامه دارد.

کد خبر 237135
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز