همشهری آنلاین: نمایش "آسیدکاظم" به نویسندگی زنده‌یاد محمود استاد محمد و کارگردانی محمودرضا رحیمی یکشنبه پنجم آبان ساعت ۱۹ به نفع کودکان تحت پوشش موسسه خیریه طلیعه کرامت تهران در فرهنگسرای نیاوران اجرا می‎شود.

پوستر تئاتر

به گزارش مهر، گروه نمایش "هفتاد و سه" به یاد و گرامیداشت استادمحمد نمایش "آسید کاظم" را به مدت یک ماه در باغ فرهنگسرای نیاوران اجرا می‎کند.

"آسید کاظم" داستان مردی را روایت می‎کند که به مدت هفت سال در زندان به سر می‎برده و امشب قرار است به محله قدیمی خود بازگردد.

در این مدت هر کسی در محل برای خود لاتی شده و پهلوان محله قدیمی را می‎گرداند و ادامه داستان.

این نمایش که از پنجشنبه 11 مهر ماه، ساعت 19 در فضای باز فرهنگسرای نیاوران به اجرا در آمده و تا هفتم آبان نیز ادامه خواهد داشت، اجرای روز یکشنبه 5 آبان خود را به کودکان مهرجو اختصاص داده و درآمد آن صرف فرزندان بی‎سرپرست و بدسرپرست خواهد شد.

در این نمایش محمدعلی نوروش، مجتبی طباطبایی، سعید دولتی، مهرداد نیکنام، حسن علی کرمی، شاهد پیوند، سعید اکبری مقدم، عباس سیاوش، کاظم بدیعی، مهرداد مهدیزاده، مجید معلمی، علیرضا استادی، حامد شیروانی و سید صادق روحانی نقش آفرینی می‎کنند و شیوا مهرزاد دستیاری و برنامه ریزی، سیامک مجیدی طراحی صحنه و نور، نازنین گودرزیان طراحی لباس، مجید معلمی مدیرتولید، آیدا فرشادی گریم و شبنم لطیفی مدیر صحنه این اثر نمایشی را بر عهده دارند.

از مردم نیکوکار دعوت به عمل می‎آید تا برای دیدن این نمایش پنجم آبان به فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند تا هم از دیدن نمایش لذت ببرند و هم حمایت خود را از موسسه و فرزندان تحت پوشش آن اعلام دارند.

کد خبر 236435
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز