همشهری آنلاین: معاون پارلمانی رئیس جمهور از همراهی برخی مقامات دولتی با وزرای پیشنهادی در جلسه فردای رای اعتماد خبر داد.

فارس نوشت: حجت الاسلام مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور در پاسخ به سوالی درباره جزئیات جلسه فردای رای اعتماد به وزرای پیشنهادی علوم و تحقیقات، آموزش و پرورش و ورزش و جوانان گفت: انشاءالله فردا آقای رئیس جمهور در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی حضور پیدا خواهند کرد و به دفاع از وزرای پیشنهادی خواهند پرداخت.

وی درباره اینکه چه کسانی از مقامات دولتی رئیس جمهور را در مجلس همراهی می‌کنند، گفت: آقایان اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، محمدباقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی، معاون حقوقی رئیس جمهور و همچنین 5 تن از وزرا رئیس جمهور و وزرای پیشنهادی را در این جلسه همراهی خواهند کرد.

انصاری درباره اینکه کدامیک از وزرا، رئیس جمهور را همراهی می‌کنند، گفت: هنوز لیست دقیق وزرایی که فردا در مجلس حاضر می‌شوند، مشخص نشده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: پس از سخنان رئیس جمهور، وزرای پیشنهادی از خود دفاع خواهند کرد و بعد از ارائه نظرات موافق و مخالف، نمایندگان محترم در این باره رای گیری خواهند کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که نمایندگان مجلس به وزرای پیشنهادی رای اعتماد دهد.

کد خبر 236343
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز