گروه اقتصادی: معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری از تخلفات شرکت مخابرات در ارائه خدمات اینترنتی به مردم خبر داد و معاون شرکت مخابرات هم با اعلام اینکه قبوض تلفن همراه اول با تعرفه سابق صادر خواهد شد، گفت: هزینه هر پالس تلفن ثابت افزایش می‌یابد.

به گزارش فارس، داوود زارعیان معاون شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: تا هفته آینده قبوض مشترکان همراه اول با تعرفه 44تومان به ازای هر دقیقه مکالمه شهری، 76تومان به ازای هر دقیقه مکالمه بین‌شهری و 2پالس هزینه جابه‌جایی محاسبه خواهد شد. او گفت: هزینه هر پالس تلفن ثابت از 5.1 تومان به5.8 تومان افزایش یافت. از مردادماه امسال تاکنون همراه اول به‌دلیل این اختلاف نظر قبوض خود را صادر نکرده بود که اکنون با بازگشت همراه اول به حالت سابق این مشکل برطرف شده است. خبر دیگر اینکه مابه‌التفاوت پرداختی مشترکین همراه اول برای سرویس آوای انتظار، از ابتدای آبان‌ماه برای مشترکین اعتباری به‌صورت شارژ بستانکاری و برای مشترکین دائمی به‌صورت اعمال بستانکاری در دوره چهارم صورتحساب امسال اعمال می‌شود.

شرکت ارتباطات سیار ایران هم اعلام کرد: به‌دنبال مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات با موضوع کاهش تعرفه سرویس آوای انتظار اپراتورها از 5 هزار ریال به 3هزار ریال، همراه اول مبالغ دریافتی ما‌به‌التفاوت این دو نرخ در بازه زمانی 16 آبان 91 تا 19 تیر 92 را به مشترکین خود بازمی‌گرداند. همچنین این موضوع از طریق پیامک به اطلاع مشترکین شامل طرح خواهد رسید.

مخابرات در ارائه اینترنت هم تخلف کرد

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری نیز با اشاره به ادعای شرکت مخابرات ایران مبنی بر حمایت رگولاتوری از دستور شرکت ارتباطات زیرساخت در مورد توقف فروش پهنای باند اینترنت به مخابرات به‌علت بدهی گفت: مشکل پهنای باند برای مشترکان ADSL شرکت مخابرات، مشکل جدیدی نیست و این شرکت در 2سال گذشته، بدون توجه به افزایش منابع و فراهم‌کردن امکانات و تمهیدات لازم، در مورد جذب و افزایش تعداد مشترکین اقدام کرده که این موضوع، به مرور زمان زمینه کاهش کیفیت سرویس و نارضایتی مشترکین را ایجاد کرده است.

به گزارش ایسنا، حسن رضوانی گفت: رگولاتوری براساس شکایت‌های دریافت شده از مشترکین درباره پایین‌بودن کیفیت سرویس اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات، چندبار به این شرکت اخطار داده است که بی‌توجهی به این اخطارها باعث شده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی براساس قوانین و مقررات و مفاد پروانه این شرکت، به تخلفات مربوط به این حوزه رسیدگی کند.

کد خبر 235261
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز