یکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۰۵:۰۵
۰ نفر

رویا شریف، تهیه‌کننده «عملیات مهدکودک» هنگام دریافت جایزه‌اش اظهار کرد: از مدیران بنیاد سینمایی فارابی که از ساخت این فیلم حمایت کردند، متشکرم. خوشحالم اگر توانسته باشم به لبان کودکان لبخندی نشانده باشم.

صحبت‌های برگزیدگان  جشنواره کودک در روی سن

مهرداد موفق نیز پس از دریافت پروانه زرین جایزه ویژه هیأت داوران در بخش فیلم‌های کوتاه گفت: این جایزه را به همه کودکان و نوجوانان مرزنشین به‌خصوص کودکان جزیره ابوموسی در خلیج‌فارس تقدیم می‌کنم.

دبیر اول سفارت ژاپن هم پس از دریافت جایزه بهترین فیلم آسیایی برای فیلم «اوشین» به زبان فارسی و در میان استقبال حاضران بیان کرد: از اینکه این جایزه به اوشین اهدا شد، متشکرم. سریال اوشین در ایران پخش شده و طرفدار زیادی دارد و امروز هم این فیلم به‌صورت سینمایی ساخته شده است.

ابراهیم اصغری، تهیه‌کننده «او خوب سنگ می‌زند» هم پس از دریافت پروانه زرین بهترین فیلم بخش بین‌الملل گفت: بچه‌های امروز ما خیلی شبیه شهدا هستند چون پاک و زلال و بی‌ریا هستند. شهدا جان‌شان را دادند تا بچه‌های ما بهتر زندگی کنند. می‌خواهم به پاس رشادت‌های آنها یک دست و هورا بکشید. امیر شهاب رضویان، کارگردان «سفر زمان» پس از دریافت جایزه هیأت داوران یونیسف از سیمافیلم، منوچهر شاهسواری و سعید رضویان برای کمک در تولید فیلمش تشکر کرده و جایزه خود را به مادرش تقدیم کرد. او همچنین یاد رضا خمسه‌ای، هنرمند خیمه‌شب باز که در «سفر زمان» بازی کرده و در روز نخست جشنواره کودک درگذشته بود، یاد کرد.

 

کد خبر 234766

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز