همشهری آنلاین: مسافر بدشانس یک هواپیمای دو نفره در انگلیس پس از بیمار شدن خلبان مجبور شد خلبانی هم بکند. این مسافر هواپیما در انگلیس درحالیکه به همراه یک خلبان سوار بر یک هواپیمای کوچک بود لحظات بسیار پراسترسی را پشت سر گذاشت.

Cessna

به گزارش شبکه ی تلویزیونی سی ان ان، این مسافر مجبور شد در طول پرواز دست به کارهایی بزند که هرگز برای انجام دادن آنها آماده نبود. وقتی که خلبان هواپیما به شدت حالش وخیم شد این مسافر مجبور شد با راهنمایی دو مربی پرواز ، هدایت هواپیما را در دست بگیرد.

اریک مک لافلین خبرنگار سی ان ان در لندن درباره این حادثه گفت: بیمار شدن خلبانان کابوس مسافران هواپیماها است. جان وایلدی مسافر هفتاد و هفت ساله ی یک هواپیمای کوچک در سه شنبه شب در انگلیس مجبور شد کنترل هواپیما را در دست بگیرد. وقتی که خلبان هواپیما بیمار شد این فرد با هدایت دو نفر از مربیان پرواز به سختی کنترل هواپیما را در دست گرفت. این حادثه در اطراف فرودگاه هامبرساید انگلیس رخ داد. هواپیمایی که این حادثه برای آن اتفاق افتاد یک هواپیمای کوچک سسنا بود که فقط دو صندلی دارد.

جان وایلدی تنها مسافر این هواپیما گفت: من واقعا نمی‌دانستم که چه می‌کنم اما وقتی که فرود آمدم طوری هواپیما ضربه خورد که گویی سقوط کرده‌ام.

روی میلر که یکی از مربیان پرواز است و با دستورات خود به مسافر این هواپیما باعث فرود سالم آن شده بود، گفت:
مشکل این بود که من هرگز سوار این نوع از هواپیما نشده بودم. من مدل‌های دیگری از سسنا را سوار شده بودم اما مثل همه هواپیماها و خودروها تجهیزات داخلی در جاهای مختلفی نصب می‌شوند.

بر اساس این گزارش پلیس می‌گوید خلبانی که در جریان پرواز بیمار شده بود متاسفانه جان خود را از دست داد.

کد خبر 234543
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز