سه‌شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس پلیس کشور گفت: بدون همکاری‌های بین‌المللی و منطقه‌ای هیچ کشوری نمی‌تواند از شهروندان دربرابر جرایم پیشرفته محافظت کند.

احمدی مقدم

به گزارش خبرنگار مهر، سردار اسماعیل احمدی مقدم در دیدار با سفرا و روسای سازمان‌های بین‌المللی در تهران اظهار داشت: خشونت، تروریست، مواد مخدر، جرایم سایبری و مالی، شبکه های مافیایی اخلاقی و قاچاق زنان امروز مرزها را در نوردیده و هیچ کشوری به تنهایی قادر به حمایت از شهروندانش نیست.

احمدی مقدم گفت: اگر دولتی بخواهد به نقش جامعه جهانی بی توجهی کند این موضوع ظلم بزرگی به خودش است.

وی ادامه داد: پلیس ایران در سالهای اخیر در حوزه دانش، فناوری های نوین و موضوعات دانش بنیان ضرباهنگ بسیار خوبی دارد. امروز ایران علیرغم تحریم ها نیروی برتر منطقه از نظر دانش پلیسی، ابزار و حرفه گرایی است. می توانم به جرات بگویم پلیس ایران روزآمد و کارآمد است.

رئیس پلیس کشور با بیان اینکه راهبرد ما همکاری بین المللی و منطقه ای است تاکید کرد: ما با کشورهای همسایه تفاهم نامه های امنیتی و معاهدات خوبی داریم و سطح همکاری های مطلوب است ضمن اینکه در عرصه امنیتی و پلیسی عملیات های مشترک را تعقیب می کنیم.

احمدی مقدم تصریح کرد: ما باید با توجه به پیشرفت و سازمان یافتگی جرم از شهروندانمان با استفاده از همکاری های مشترک محافظت کنیم و آنها را از خطرات مصون بداریم.

کد خبر 234307
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز