همشهری آنلاین: سازمان وظیفه عمومی مشمولان دیپلم و زیر دیپلم دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم مهرماه سال جاری را برای اعزام به خدمت فراخواند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، این سازمان ضمن فراخوان مشمولان غایب و غیرغایب متولد 1355 تا پایان مهر ماه 1374 برای انجام خدمت دوره ضرورت طی اطلاعیه ای اعلام کرد: مشمولان دیپلم و زیر دیپلم سال های مذکور که برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم مهر دریافت کرده اند، باید در ساعت و محلی که توسط سازمان وظیفه عمومی در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند.

مشمولان ساکن تهران

مشمولان دیپلم زیردیپلم غایب و غیر غایب که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ مهر ماه هستند باید راس ساعت 6 صبح روز شنبه بیستم مهر به محل و مراکزی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در قالب برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش ابلاغ شده است حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

مشمولان ساکن استان ها

مشمولان دیپلم و زیردیپلم غایب و غیر غایب که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ مهر هستند راس ساعت 7 صبح شنبه بیستم مهرماه به معاونت وظیفه عمومی استان محل سکونت مراجعه تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

لازم به ذکر است عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده غیبت محسوب می شود.

آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش، نشده اند، می توانند به نزدیکترین دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) مراجعه و نسبت به دریافت برگ مذکور اقدام و بر اساس اطلاعات درج شده در آن اقدام کنند.

کد خبر 234240
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز