همشهری آنلاین: تیم فوتبال پرسپولیس تهران در مرحله نیمه نهایی جام حذفی با نتیجه 4 بر یک از سپاهان اصفهان شکست خورد.

این بازی که در مقابل یکصد هزار تماشاگر در استادیوم آزادی برگزار می‌شد در حالی با این نتیجه به پایان رسید که گل اول را تیم پرسپولیس به ثمر رساند.

در دقیقه 61 بازی با خطایی که روی حسین کعبی در منطقه 18 قدم سپاهان صورت گرفت، قهرمانی داور مسابقه جریمه پنالتی را نشان داد. این پنالتی را محسن آشوبی به گل تبدیل کرد.

درحالی که تماشاگران منتظر سوت پایان مسابقه بودند، در دقیقه 85 هادی عقیلی از روی نقطه پنالتی گل سپاهان را به ثمر رساند. این پنالتی روی حسین پاپی رخ داده بود.

زمان قانونی بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

نیمه اول وقت اضافه با همین نتیجه به پایان رسید اما در وقت دوم و در دقیقه 17 محمود کریمی، سپاهان را با گلی که زد به جلو انداخت.

از این زمان شیرازه تیم پرسپولیس از هم پاشید و سپاهان با بهره‌برداری از این وضعیت در دقایق 20 و 26 وقت اضافه مجددا توسط کریمی به گل رسید.

در این بازی احسان صفیو جابا مجیری از سپاهان کارت زرد گرفتند. در دقایق پایانی بازی قهرمانی، داور مسابقه با کارت دومی که به مجیری داد نخست او را اخراج کرد و سپس ابولهیل دیگر بازیکن سپاهان به دلیل خطای خطرناک با کارت قرمز داور مواجه شد.

بدین ترتیب سپاهان دقایق پایانی بازی را 9 نفره ادامه داد. هرچند که در همین شرایط نیز کریمی گل سوم خود و  چهارم تیم‌اش را به ثمر رساند. پیش‌تر و در دقیقه 65 این بازی نیز مربی تیم سپاهان از سوی داور از کنار زمین مسابقه اخراج شد.

پیروز صبا مقابل پیکان

در بازی دیگر نیمه نهایی صبا باطری با دو گل از سد پیکان تهران گذشت.

گل اول این بازی را عباسی‌فر برای صبا زد اما در دقیقه 51 پیکان با گل رضا‌پور نتیجه را مساوی کرد.

این بازی نیز تا پایان وقت قانونی با همین نتیجه ادامه یافت.

همچون بازی پرسپولیس و سپاهان نیمه اول وقت اضافه این بازی نیز گلی در برنداشت اما در دقیقه 26 نیمه دوم وقت‌های اضافه اکبری با گلی که وارد دروازه پیکان کرد، صبا باطری را به فینال مسابقات جام حذفی فرستاد.

بازی فینال جام حذفی روز جمعه 18 خرداد بین سپاهان اصفهان و صبا باطری برگزار خواهد شد.

کد خبر 23407

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز