جمعه ۱۱ خرداد ۱۳۸۶ - ۲۰:۰۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: منوچهر متکی وزیرامورخارجه در دیدار خالد مشعل مقاومت و هوشیاری را دو عنصر مهم به منظور عبور از شرایط جاری برای حماس و تحقق اهداف و آرمانهای بزرگ مردم فلسطین قلمداد کرد.

 به گزارش فارس به نقل از اداره کل اطلاعات و مطبوعات وزارت امور خارجه، خالد مشعل مسئول سیاسی حماس با منوچهر متکی وزیر امور خارجه ایران پیرامون مسائل فلسطین و منطقه دیدار و گفت و گو کرد.
 
متکی در این دیدار با اشاره به نابسامانی‌ وضعیت داخلی رژیم اشغالگر بعد از شکست جنگ 33 روزه گفت: امروز وحدت و دوری از فتنه اختلافات داخلی بین گروه‌های فلسطینی که توسط رژیم صهیونیستی دامن زده می‌شود، مهمترین اولویت‌ برای حماس است.
 
وی افزود: شرایط سخت داخلی برای رژیم صهیونیستی و نتیجه گزارش تحقیقات این رژیم پیرامون بررسی علل شکست از حزب الله، دولت غاصب را سر در گم کرده است، به طوری که حملات وحشیانه اخیر به نوار غزه برای بازسازی روحیه تخریب شده و سرپوش گذاشتن بر مشکلات داخلی‌اش صورت می‌گیرد.

در این دیدار خالد مشعل با ارائه گزارش از وضعیت فعلی منطقه و فلسطین گفت: حماس در کنار استمرار خط مقاومت، با هوشیاری فتنه اختلاف افکنی بین گروههای فلسطینی را که با تحریک رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد، خنثی نموده و حملات هوائی اخیر به مردم بی‌دفاع گویای عجز و شکست سیاستهای صهیونیستها است.

کد خبر 23405

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز