همشهری آنلاین: وب‌سایت‌های چندین وزارت‌خانه و سازمان دولتی آمریکا از روز گذشته و پس از تعطیل شدن موقت دولت آمریکا غیرفعال شدند.

براساس گزارش فاکس‌نیوز، وب‌سایت وزارت کشاورزی آمریکا از جمله این سایت‌ها است که با ورود به آن این پیام برروی صفحه اصلی به چشم می‌خورد: این وب‌سایت به دلیل تصویب نشدن بودجه فدرال غیر فعال است.

و.ب‌سایت وزارت دادگستری آمریکا نیز برروی صفحه اصلی خود نوشته که به دلیل تصویب نشدن بودجه فدرال،‌اطلاعات این وب‌سایت به‌روز‌رسانی نخواهد شد،‌اما اطلاعات قدیمی برروی آن باقی مانده‌است.

همچنین وب‌سایت آژانس امنیت ملی آمریکا در پی تصویب نشدن بودجه دولت آمریکا و تعطیلی دولت، پیامی به رنگ قرمز مبنی بر به‌روزرسانی نشدن وب‌سایت این آژانس برروی صفحه اصلی خود قرار داده است. وب‌سایت کمیسیون فدرال تجارت آمریکا نیز به طور کلی غیرفعال شده‌ و برروی صفحه آن به جای اطلاعات پیشین نوشته شده متاسفانه به دلیل تعطیل شدن دولت این کمیسیون نیز تعطیل شده‌ و تمامی خدمات آن نیز ملقی شده‌ و به تاخیر افتاده‌است.

وب‌سایت کتابخانه کنگره آمریکا از دیگر وب‌سایت‌هایی است که قربانی جدال بودجه میان دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان شده‌است. اما به گفته سخنگوی این کتابخانه وب‌سایت beta.congress.gov همچنان فعال است.

همچنین وب‌سایت باغ‌وحش ملی آمریکا که تصاویر زنده محبوب و پرطرفداری از حیوانات را در دسترس کاربران قرار داده بود نیز غیرفعال شده‌است زیرا به گفته مقامات باغ‌وحش دوربین‌های مدار بسته این مکان برای ادامه دادن به فعالیت خود به بودجه دولتی نیاز دارند.

کد خبر 233518
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز