همشهری آنلاین: هفتمین هفته از رقابت‌های فوتبال بوندس‌لیگای آلمان از جمله با پیروزی سه تیمی همراه بود که در فصل گذشته سه رده‌ نخست جدول را به خود اختصاص داده بودند: بایرن مونیخ، بوروسیا دورتموند و بایر لورکوزن.

T.Mueller

آگسبورگ 2 - بوروسیا مونشن‌گلادباخ 2

پیکارهای هفته هفتم بوندس‌لیگا روز جمعه (۲۷ سپتامبر/ 5 مهر) با مصاف آگسبورگ و بوروسیا مونشن‌گلادباخ آغاز شده بود. این دیدار پس از ۹۰ دقیقه با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. گلادباخ دو دقیقه مانده به پایان بازی گل دوم را خورد و نتوانست میدان را پیروز ترک کند. هر دو تیم در حال حاضر در رده‌های میانی جدول جای دارند.

بوروسیا دورتموند 5 - فرایبورگ 0

زرد و سیاه‌پوشان بوروسیا دورتموند در هفته هفتم توانستند در خانه خود فستیوال گل به راه اندازند و مهمان جنوبی خود، فرایبورگ را ۵ بر صفر در هم بکوبند. دورتموند با این پیروزی جای خود را در صدر جدول مستحکم ساخت. روبرت لواندوسکی،مهاجم لهستانی و مارکو رویس، ملی‌پوش تکنیکی دورتموند، هر یک با زدن ۲ گل سهم مهمی در پیروزی تیمشان داشتند.

بایرن مونیخ 1 - وولفسبورگ 0

تیم بایرن مونیخ که به دفاع از عنوان قهرمانی امید بسته، در هفته هفتم بوندس‌لیگا بازی چندان جذابی از خود ارائه نداد، اما در نهایت توانست مهمان خود، وولفسبورگ را یک بر صفر شکست دهد و با رقیب دیرینه خود، بورسیا دورتموند، هم‌امتیاز شود. تک گل این دیدار را که در حضور بیش از ۷۱ هزار تماشاگر برگزار شد، توماس مولر، ملی‌پوش بایرن مونیخ، در دقیقه ۶۳ به ثمر رساند.

بایر لورکوزن 2 - هانوفر 0

بایر لورکوزن که فصل گذشته سوم شده بود، در فصل جدید بوندس‌لیگا نیز تا کنون عملکرد موفقی از خود نشان داده است. هفته ۷ رقابت‌های بوندس‌لیگا نیز با پیروزی دو بر صفر لورکوزنی‌ها مقابل هانوفر همراه بود. بازیکنان لورکوزن در این دیدار توانستند از همان فرصت‌های معدود سود جویند و دو بار دروازه تیم مهمان را باز کنند. گل‌های لورکوزن را سیمون رولفس و سیدنی سم در دقایق ۲۳ و ۳۷ به ثمر رساندند.

هوفن‌هایم 3 - شالکه 3

پیکار هوفن‌هایم و شالکه یکی از تماشایی‌ترین و پرهیجان‌ترین دیدارهای این هفته‌ بود. شالکه در نیمه نخست این دیدار خوش درخشید و با زدن سه گل از حریف پیشی گرفت. در نیمه دوم اما هوفن‌هایم موفق شد با ارائه‌ بازی‌ای تهاجمی ورق را برگرداند و بازی را به تساوی بکشاند.

هرتا برلین 3 - ماینتس 1

تیم ماینتس دورانی بحرانی را می‌گذراند. این تیم که به تازگی در پی شکست مقابل اف ث کلن، رقابت‌های جام حذفی آلمان را وداع گفته بود، در هفته‌ هفتم با نتیجه سه بر یک از تیم پایتخت‌نشین هرتا برلین شکست خورد. این چهارمین شکست پیاپی تیم ماینتس در چارچوب مسابقات بوندس‌لیگا محسوب می‌شود. یکی از چهره‌های برتر این دیدار سامی العلاقی، مهاجم تونسی‌تبار هرتا برلین بود که دو گل از سه گل تیمش را به ثمر رساند.

آینتراخت فرانکفورت 2 - هامبورگ 2

تیم هامبورگ نخستین پیکارش تحت سرمربی‌گری برت فان مارویک را با تساوی به اتمام رساند. مارسل یانسن، مدافع هامبورگ دقایقی پیش از پایان بازی توانست گل مساوی را مقابل هامبورگ به ثمر برساند. فرانکفورت در این دیدار در مجموع تیم برتر میدان بود، اما نتوانست از فرصت‌های به دست‌آمده آن‌طور که باید و شاید سود جوید.

دیدارهای یکشنبه

به گزارش دویچه‌وله، هفته هفتم بوندس‌لیگای آلمان عصر یکشنبه (7 مهر) با برگزاری دو دیدار خاتمه یافت که طی آن وردر برمن میزبان نورنبرگ بود که این دیدار با تساوی پرگل سه بر سه خاتمه یافت و آینتراخت برانشویگ نیز در خانه خود با 4 گل مغلوب اشوتگارت شد.

 

کد خبر 233159
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز