یاد فرمانده لشگر ۱۰۹ شهید عملیات بدر جمعه پنجم مهر در محل نمایشگاه بدر در شورابیل گرامی داشته شد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در این آئین گفت: امروز به پشتوانه قدرت موشکی و دفاعی کشورمان ، 150 هزار نیروی آمریکایی در نقاط مختلف مرزی کشور در تیررس نیروهای مسلح ایران هستند.

سردار بابازاده در یادواره 109 شهید استان اردبیل در عملیات بزرگ بدر افزود: با بهره گیری از این دستاوردها تمامی حرکات دشمن در مرزهای اطراف ایران تیزبینانه رصد می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان ، موفقیت های دیپلماسی فعلی در عرصه جهانی را مدیون رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان در دوران دفبر روی عکس کلیک کنیداع مقدس دانست و گفت:‌ رزمندگان در دوران دفاع مقدس قدرت و صلابت نظام اسلامی را به دنیا اثبات کردند.
وی همچنین شرایط سخت و مظلومیت های رزمندگان در عملیات بدر را یادآور شد و افزود‌: برگزاری برنامه های دفاع مقدس حرکتی است که تنها گوشه ای از قابلیت های فرزندان ملت در دفاع مقدس را به ملت ایران و جهانیان نشان می دهد ، بنابراین اعتقاد داریم که فرهنگ شهادت و تکریم از ایثارگران باید مستمر ادامه داشته باشد.

در این آئین که اقشار مختلف مردم،خانواده معظم شهدا ،یگانهای نظامی و انتظامی و مسئولان استانی حضور داشتند، در رثای شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس مدیحه سرائی شد و تعدادی از یاران بازمانده از قافله شهدا ، خاطراتی از رشادتهای رزمندگان لشگر عاشورا به ویژه فرمانده سرافراز این لشگر شهید مهدی باکری را بیان کردند.

کد خبر 232711
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز