چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: در آستانه اجرای کنسرت «عشق من، ایران من» منتقدان هنری نظرات متضادی درباره چگونگی این کنسرت ارائه کرده‌اند که به حاشیه‌هایی برای این کنسرت بدل شده است.

به گزارش خبرنگار موسیقی فارس، سالار عقیلی خواننده موسیقی کلاسیک ایرانی و رضا صادقی خواننده موسیقی پاپ امروز و فردا ترانه های وطنی شان را در کنسرت مشترکی به نام عشق من ایران من در برج میلاد اجرا خواهند کرد و همین موضوع نقد هایی مبنی بر چرایی حضور یک خواننده موسیقی اصیل ایرانی در کنار یک خواننده پاپ وجود می آورد. برخی بر این اعتقادند که خواننده آواز ایرانی نباید در کنار اهالی موسیقی پاپ قرار گیرد و حضور دو خواننده در دو ژانر موسیقایی مختلف هم نشینی موفقی نخواهد بود. از سویی کنار هم قرار گرفتن این دو گونه آن‌ها را از اصالت‌های خود دور می کند.

سالار عقیلی که به سبب تصمیم به برپایی این کنسرت با نقدهای بسیاری مواجه شده می‌گوید: تعجب می کنم وقتی هنوز کنسرت برپا نشده چگونه منتقدان با برداشت های اشتباه دست به قلم می شوند و هنرمند را تخطئه می‌کنند! اما به هر حال هر دو این هنرمندان قطعاتی را خواهند خواند که برای ایران ساخته شده است.کنسرت «عشق من،‌ ایران من کنسرت» امشب و فردا در دو سانس 18:30 و 21 در برج میلاد تهران برگزار می شود. این کنسرت توسط شرکت کانون ایران نوین و با حمایت شرکت عظیم شهر برپا می شود.

کد خبر 232569
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز