سه‌شنبه ۲ مهر ۱۳۹۲ - ۰۶:۵۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: علی مرادخانی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در گالری گلستان از بیست و یکمین دوره نمایشگاه «۱۰۰ اثر ۱۰۰ هنرمند» دیدن کرد.

نمایشگاه آثار هنری

به گزارش همشهری آنلاین، در این دیدار، لیلی گلستان مدیر گالری گلستان توضیحاتی درباره روند شکل گیری این رویداد، استقبال جالب توجه مردم و رکورد فروش قابل ملاحظه 620 میلیون تومانی آن در بیست روز گذشته ارایه داد.

همچنین این گالری دار پیشکسوت با ابراز خرسندی از تحولات در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به آینده جریان هنری کشور ابراز خوش بینی فراوان کرد.

علی مرادخانی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز پس از تماشای آثار نمایشگاه استمرار بیست و یک ساله این رویداد هنرهای تجسمی را ستایش برانگیز قلمداد کرد و کنار هم قرار گرفتن آثار چهار نسل هنرمندان معاصر ایران زیر یک سقف را یکی از جذابیت های آن ارزیابی کرد.

مرادخانی همچنین تلاش برای رونق افزایی به اقتصاد هنر، بازگرداندن موزه هنرهای معاصر تهران به جایگاه بین المللی و واقعی خود و واگذاری امور هنرهای تجسمی به اهالی و نخبگان این عرصه را از محورهای اصلی برنامه های معاونت هنری در این وادی برشمرد.

بیست و یکمین دوره «100 اثر 100 هنرمند»، رویداد تابستانه گالری گلستان از 15 شهریور با ارایه از 177 ا اثر هنری از حدود 170 هنرمند کار خود را آغاز نمود که با فروش پیاپی آثار و جایگزینی کارهای تازه تا امروز حدود 270 اثر از 177 هنرمند به معرض فروش و تماشا در آمده است.

این نمایشگاه تا چهارشنبه 4 مهر ماه در گالری گلستان دایر خواهد بود.

گالری گلستان در خیابان دروس، خیابان کماسایی، پلاک 34 واقع است.

کد خبر 232272
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز