مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۸ خرداد ۱۳۸۶ - ۰۸:۳۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران از ساخت بیش از 11 مجموعه سینمایی جدید در پایتخت طی سال جاری خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران مهندس اکبر تشکری نیا مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران با اعلام این خبر گفت: ساخت مجموعه های سینمایی با علاقه مندی و حساسیت مدیریت شهری در تهران ادامه دارد و در این راستا بیش از 11 مجموعه سینمایی در دست احداث بوده و 4 مجموعه سینمایی دیگر نیز مراحل طراحی خود را طی می کند.

وی با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در زمینه ساخت مجموعه های سینمایی اظهار داشت : پایان سال 85 مجموعه سینمایی تماشا در منطقه 18 افتتاح شد و در سال جدید نیز مجموعه رازی اولین مجموعه ای خواهد بود که در منطقه 11 به بهره برداری خواهد رسید.

تشکری نیا از بهره برداری سه مجموعه سینمایی در تهران تا پایان سال جاری خبر داد و افزود : سه مجموعه بسیار بزرگ تا پایان سال در تهران به بهره برداری می رسند که علاوه برسینما آزادی دو مجموعه سینمایی دیگر در مناطق 5 و 3 واقع شده اند .

وی از ساخت مجموعه سینمایی دیگری در منطقه 8  تهران خبرداد و افزود: با توجه به وسعت منطقه 8 هیچ امکانات فرهنگی متناسب با جمعیت زیاد این منطقه در شرق تهران وجود ندارد که با همکاری شهرداری منطقه 8 احداث مجموعه سینمایی جدیدی در این منطقه آغاز خواهد شد که علاوه بر سالن  سینما ، سالن بزرگی نیز برای تئاتر دارد.

مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران تصریح کرد : ساخت مجموعه های سینمایی در مناطق 2، 3،22 و 20 آغاز شده است و مجتمع راگا نیز که با نام قدیمی ری نامگذاری شده در شهرری در دست طراحی است.

کد خبر 23209

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز