مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۷ خرداد ۱۳۸۶ - ۱۹:۳۰
۰ نفر

گروه شهری: برای نخستین‌بار در کشور شهروندان تهرانی می‌توانند با مشاهده وضعیت لحظه‌ای ترافیک بزرگراه‌های پایتخت قبل از حرکت به سمت مقصد مورد نظر ، تعیین مسیر کنند.

مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک با اعلام این خبر از این امکان نرم‌افزاری به‌عنوان تحولی جدید در ترافیک بزرگراهی پایتخت نام برد و افزود: عموم مردم با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی این شرکت به نشانی اینترنتی www.tehrantraffic.com می‌توانند از آخرین وضعیت ترافیک در بزرگراه‌ها آگاه شده و براساس آن مسیر خود را انتخاب کنند.
به گزارش روابط عمومی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران حجت‌الله بهروز در توضیح این امکان جدید برای شهروندان تهرانی اظهار کرد: نقشه پویای اعلام وضعیت لحظه‌ای ترافیک بزرگراه‌های پایتخت که هر پنج دقیقه به هنگام شده و اطلاعات همان لحظه به‌صورت آن‌لاین به آن منتقل می‌شود  از طریق نشانی اینترنتی این شرکت قابل مشاهده است.
مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک اعلام گزارش متنی علاوه بر نمایش تصویری وضعیت ترافیک در بخش‌های مختلف معابر بزرگراهی را ازجمله سازوکارهای پیش‌بینی شده برشمرد و اضافه کرد: از طریق این سیستم شهروندان از دلایل بروز اختلالات ترافیکی و حتی از وضعیت پیگیری مشکل نیز می‌توانند مطلع شوند.
کد خبر 23178

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز