دوشنبه ۷ خرداد ۱۳۸۶ - ۱۶:۳۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: علی دایی کاپیتان سابق تیم‌ملی و بازیکن و سرمربی این فصل تیم قهرمان لیگ برتر، رسماً به عنوان بازیکن از فوتبال کناره‌گیری کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر علی دایی پس قهرمانی تیم سایپا در لیگ برتر و در کنفرانس خبری بازی این تیم اعلام کرد برای همیشه از فوتبال خداحافظی کرد.

کاپیتان سابق تیم ملی که پس از جام‌جهانی با انتقادات بی‌شماری روبه‌رو شد و امیر قلعه‌نویی دیگر او را به تیم ملی دعوت نکرد، پیش‌تر گفته بود به هیچ عنوان در بازی خداحافظی از تیم‌ملی بازی نخواهد کرد.

وی در کنفرانس خبری پس بازی سایپا قهرمانی‌اش را این‌گونه اعلام کرد: این آخرین بازی علی دایی در فوتبال بود. مطمئن باشید که دایی دوباره در زمین فوتبال بازی نخواهد کرد. خدا را شکر که در بازی آخر توانستم هم گل بزنم و هم تیمم را قهرمان کنم. از همه مردم و دل‌سوزان فوتبال متشکرم.

وی در مورد قهرمانی تیم سایپا در لیگ برتر گفت: تیم سایپا لایق عنوان قهرمان بود؛ اما، در مقطعی از بازی‌های لیگ برتر، صدرنشینی را از دست دادیم و تیم‌هایی مانند استقلال تهران و استقلال اهواز به ما نزدیک شدند، من مقصر این شرایط بودم.

وی در ادامه گفت: از مدیران سایپا متشکرم که در این مدت مرا تحمل کردند و قطعا در این مدت اگر حمایت‌های هیات مدیره و خواسته‌ی بچه‌ها نبود، به این‌جا نمی‌رسیدیم. این یک آزمایش بزرگ بود و از آن سربلند بیرون آمدیم.

کد خبر 23158

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز