همشهری آنلاین: سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری در حاشیه جلسه‌ هیات دولت گفت: تا کنون حداقل ۴۰۰ الی ۵۰۰ نفر از دانشجویان ستاره‌دار و اساتید بازنشسته به کمیته‌ای که در این ارتباط در وزارت علوم تشکیل شده است، شکایت خود را مطرح کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، دکتر جعفر توفیقی در مورد معرفی خود به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت علوم به مجلس اظهار کرد:‌ تصمیم‌گیری نهایی دراین زمینه با رئیس جمهور است.

وی در مورد تعامل خود با نمایندگان مجلس نیز گفت: با تعدادی از نمایندگان تعاملاتی داشته‌ایم و انشا‌الله بعد از اینکه تعطیلات مجلس تمام شود، با حضور در کمیسیون و فراکسیون‌های مختلف مجلس برنامه‌های خود را ارائه می‌دهم، در مجموع ما به روند گفت‌وگوها خوش‌بین هستیم.

جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد امروز تشکیل می‌شود

وی همچنین در مورد جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد نیز گفت: امروز جلسه‌ هیات امنای دانشگاه آزاد با دستورکار مشخصی که دارد برگزار می‌شود.

دکتر توفیقی درباره برکناری و عزل احتمالی رئیس دانشگاه آزاد نیز گفت: من مستقیما در جریان این موضوع نیستم و این در دستورکار امروز هیات امناء نیز نبوده است.وی همچنین از حضور خود در جلسه‌ی امروز هیات امنای دانشگاه آزاد خبر داد.

ثبت 500 شکایت در وزارت علوم

سرپرست وزارت علوم در پاسخ به اینکه وزارت علوم اعلام کرده دانشجویان ستاره‌دار از سال 90 به بعد برای ثبت‌نام مراجعه کنند و دانشجویانی که قبل از سال 90 این اتفاق برای آن‌ها رخ داده، چه باید بکنند نیز گفت:‌ محدودیتی از نظر سال در این ارتباط نداریم و همه‌ تقاضاها و مواردی که حق آن‌ها ضایع شده است را بررسی می‌کنیم و حتما در ارتباط با آن‌ها نیز راه‌حل پیدا می‌کنیم. البته تا کنون 400 الی 500 نفر به کمیته‌یی که در این ارتباط در وزارت علوم تشکیل شده مراجعه و شکایت کردند.

دکتر توفیقی تصریح کرد: بررسی این شکایات، یک فرایند مستمر است ولی در مجموع به تدریج درباره تمام این شکایت‌ها تصمیم‌گیری می‌کنیم که در ارتباط با 15 نفر تا کنون پیگیری این شکایت‌ها نتیجه داده است.

کد خبر 231554

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز