شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۷
۰ نفر

گروه حوادث: جوان ۱۸ساله که با تهدید دختربچه دبستانی او را مورد آزار و اذیت قرار داده و با تهیه فیلم سیاه از صحنه آزار و اذیت وی دست به اخاذی و تهدید او می‌زد، به دار مجازات آویخته شد.

اعدام

12خرداد امسال دختر دبستانی همراه والدینش راهی اداره پلیس شهرستان قائمشهر شد تا پرده از جنایات سیاه جوان شرور بردارد. او مدعی شد که پسر 18ساله‌ای به نام عرفان مدت‌هاست که در مسیر مدرسه مزاحمش می‌شود و او را تهدید می‌کند که با وی دوست شود. او گفت که پسر جوان حتی چندین بار وی را به باد کتک گرفته و حتی شیشه خانه آنها را نیز شکسته است تا اینکه سرانجام یک روز به زور وارد خانه‌شان شده و با تهدید چاقو او را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

سپس از صحنه آزار و اذیت وی فیلم تهیه و او را تهدید کرده است که اگر تن به خواسته‌های وی ندهد، فیلم را در شهر منتشر خواهد کرد. وقتی دختر نوجوان مدعی شد که پس از این ماجرا وی به بیمارستان منتقل شده اما جوان شرور در بیمارستان نیز او را کتک زده است، تیمی از مأموران رسیدگی به این پرونده را آغاز کردند و با دستگیری جوان شرور، او را در اختیار دادگاه کیفری استان تهران قرار دادند.

در جریان رسیدگی به این پرونده و با توجه به مدارک کشف شده و اعترافات متهم، قضات دادگاه پسر جوان را گناهکار شناختند و با توجه به اینکه وی بارها با تهدید، دختر نوجوان را آزار و اذیت کرده بود، او را به اعدام محکوم کردند. این حکم با اعتراض متهم به دیوانعالی کشور فرستاده شد که قضات دیوانعالی نیز آن را تأیید کردند.

به این ترتیب پس از انجام مقدمات اجرای حکم، پسر جوان صبح دیروز در میدان ولایت شهرستان قائمشهر و در مقابل چشمان مردم به دار مجازات آویخته شد. به گفته مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دادگستری استان مازندران، برابر مستندات رأی دادگاه، اقدامات جوان محکوم به اعدام از این قرار بود:

مزاحمت مکرر در مسیر رفتن شاکی به مدرسه و برگشتن او، اصرار به دوستی با وی، کشاندن شاکی به داخل کوچه خلوت و اخاذی از او و تهدید وی برای معرفی دوستانش جهت اخاذی از آنها، تهدید با چاقو و مضروب کردن دختر نوجوان، شکستن و تخریب شیشه منزل پدر شاکی، ورود به منزل آنها، ضرب و شتم دختر نوجوان و بستن دست و پای او، گذاشتن چاقو زیر گلویش و تهدید او به سکوت، آزار و اذیت شاکی، فیلمبرداری از صحنه تجاوز از طریق تلفن همراه، کتک زدن شاکی تا جایی که وی در بیمارستان بستری شد. براساس این گزارش، جوان محکوم به اعدام دارای 4فقره سابقه زندانی به جرم لواط، آدم‌ربایی، ضرب‌وجرح عمدی و اخلال در نظم عمومی بود. حکم اعدام وی ساعت7 صبح و در حضور رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قائمشهر اجرا شد.

کد خبر 230988
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز