مجموع نظرات: ۰
جمعه ۲۲ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۶
۰ نفر

گروه شهری: ۷۴۰ مسجد تهران در حال برگزاری جشن‌های دهه کرامت در مناطق مختلف هستند.

عباد‌الله رمضانی، مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران با اعلام این خبر همچنین از برگزاری جشن‌های «مهر هشتم» در بوستان‌های پایتخت خبر داد.رمضانی در مورد اقدامات شهرداری تهران به مناسبت دهه کرامت با بیان اینکه امسال دهه کرامت با عنوان «دهه کرامت، سبک زندگی رضوی» نامگذاری شده است، اظهار کرد: امسال در دهه کرامت علاوه بر پاسداشت مقام امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) پاسداشت مقام حضرت احمد ابن موسی(شاه چراغ) که برادر امام رضا(ع) هستند نیز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برنامه‌های دهه کرامت با هدف شکر‌گزاری به جهت افتخار میزبانی ایران اسلامی از وجود امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س) و حضرت احمد ابن‌موسی(شاه‌چراغ) پیش‌بینی شده و در مورد بحث سبک زندگی رضوی و ارتقای نشاط اجتماعی شهروندان با تأکید بر جنبه‌های مردمی و خودجوش برگزاری جشن‌ها توسط شهروندان، برنامه‌ریزی‌های لازم به عمل آمده است. به گفته رمضانی، همچنین موضوع هویت‌بخشی سیمای بصری شهر در مناطق 22گانه به انجام می‌رسد.

در برنامه نسیم رضوی نیز طراحی و ارسال پیامک با محوریت حکمت‌های رضوی و جملات کوتاه از شهرداری‌های مناطق به شهروندان و نخبگان منطقه ارسال می‌شود. وی در ادامه از برگزاری جشن‌های کرامت در 740مسجد شهر تهران و تولید و توزیع نرم افزار «خواهر خورشید، برادر ماه» که نگاه به زندگی امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) دارد، خبر داد و افزود: طرح گوهر رحمت نیز توسط سرای محلات که تجلیل از دختران حافظ قرآن است، برگزار می‌شود و علاوه بر این در 10ایستگاه منتخب مترو ایستگاه‌های فرهنگی بر پا می‌شود.

کد خبر 230882
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز