سه‌شنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۷:۰۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: انیمیشن ایرانی «آتو» (ATO) که قرار است با عنوان «سربازان بین المللی» به زودی رونمایی شود یک کارتون اپیزودیک ۱۰ قسمتی است که با نگاه کمیک به مقولاتی مثل دروغ های آمریکا پیرامون مقوله تروریسم، شکست این کشور از جمهوری اسلامی ایران در ماجرای تسخیر پهپاد RQ۱۷۰ توسط ایران و اعطای تسلیحات شیمیایی آمریکا به تروریست‌های خارجی سوریه می‌پردازد.

پویانمایی

به گزارش فارس، تولید کننده این انیمیشن ایرانی شرکت «فراسوی ابعاد» است که در کرمان فعالیت می‌کند و این مجموعه کارتونی توسط یک تیم 10 نفره از تخصص‌های مختلف انیمیشن‌سازی ساخته شده و در نوشتن سناریوی آن نیز مقولات استراتژیک، دیپلماسی عمومی و قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران مورد توجه قرار گرفته است.

در همین زمینه، شرکت تولید کننده این انیمیشن ایرانی، برای اولین بار تصاویری را از قسمت‌های مختلف آن در اختیار خبرگزاری فارس قرار داده است.

این تصاویر برای آشنایی بیشتر مخاطبان با کیفیت و سطح کار تخصصی در این انیمیشن ایرانی به خبرگزاری فارس ارائه شده است.

تهیه کننده این انیمیشن فرهاد امین‌زاده، کارگردان آن عباس عسکری و سایر عوامل پروژه به این شرح هستند: مدیر پروژه: محمدحسین صادقی/ طراح: محمد مظفری/ انیماتورها: مجتبی خیری، سبحان خلیل یزدی، مسلم ایرانمنش/ دینامیک و انکلود: فرزاد شکفته/ لی‌اوت و لوکشین: فرشاد امین‌زاده/ مدل ساز: علی متصدی.

کد خبر 230521
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز