چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: محمد قهرمانی تهیه‌کننده سینما از ساخت یک انیمیشن 26 قسمتی با موضوع شکست آمریکا در طبس و زمین‌گیر شدن نیروهای نظامی آنها خبر داد.

حمله نظامی

به گزارش مهر، محمد قهرمانی تهیه‌کننده "فرشتگان قصاب" درباره زمان اکران این فیلم گفت: مالک فیلم موسسه شهید آوینی است و متاسفانه تاکنون هیچ زمانی برای اکران فیلم مشخص نکرده‌اند.

البته ما این فیلم را بعد از جشنواره فجر برای وزیر ارشاد نیز به نمایش گذاشتیم و وی از آن استقبال کرد و قرار بود در اکران از "فرشتگان قصاب" حمایت کنند.

وی افزود: البته در نظر داریم مانند "شکارچی شنبه" نمایش فیلم را با اکران‌های دانشجویی آغاز کنیم و زمان این اکران از اواخر شهریور و زمان بازگشایی دانشگاه‌ها شروع می‌شود.

امیدوارم بتوانیم این امر را به درستی دنبال کنیم.

قهرمانی درباره دیگر فعالیت‌های خود گفت: برای ساخت یک انیمیشن 26 قسمتی با صبا قرارداد بستیم و قرار است داوود کاظمی کار ساخت آن را دنبال کند.

تحقیق و نگارش کار آغاز شده است و برای بازبینی متن آن را ارائه کردیم.

وی افزود: عنوان کار "طوفان صحرا" است که درباره حمله آمریکا به طبس است.

امیدواریم بتوانیم از این مجموعه یک نسخه سینمایی هم تولید کنیم.

"فرشتگان قصاب" ساخته سهیل سلیمی ماجرای فرهاد، مردی افغان را روایت می‌کند که همسرش در حمله آمریکایی‌ها در مدرسه‌ای گرفتار شده‌ است.

در این فیلم ستاره پسیانی، محمدرضا غفاری، دارین حمزه و ... بازی می‌کنند.

سلیمی در کارنامه خود کارگردانی "جدال در عمق 30 متری"، "آخر دنیا، اول بهشت" و کارگردانی و تهیه‌کنندگی فیلم "روز تمرین" را دارد.

 

کد خبر 225356
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز