چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر عامل شرکت واحد تهران توسط یک راننده اخراجی به گروگان گرفته شد

پلیسپ

به گزارش ایسنا حوالی ظهر امروز (چهارشنبه 13 شهریور) وقوع یک فقره گروگان‌گیری از طریق کارکنان شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه به فوریت‌های پلیسی 110 اعلام شد.

با حضور اولین واحد گشت یگان کلانتری در محل مشخص شد که پیمان سنندجی، مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران و حومه توسط فرد ناشناس گروگان گرفته شده است.

بررسی‌های اولیه حاکیست که یکی از کارکنان اخراجی این شرکت اقدام به گروگان‌گیری مدیر ارشدش کرده و این در حالیست که سرهنگ خانچرلی، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ و سردار ساجدی‌نیا، فرمانده انتظامی تهران بزرگ با حضور در محل با بلندگو در حال صحبت با گروگان‌گیر هستند.

ماموران پلیس پایتخت که در همان لحظات اول در محل حادثه حضور یافته بودند به همراه ماموران یگان ویژه و رهایی گروگان همچنان تا لحظه مخابره این خبر با حضور در ساختمان اصلی نسبت به ایمن‌سازی محیط اقدام کردند و تلاش برای رهایی گروگان و دستگیری گروگان‌گیر همچنان ادامه دارد.

حضور خانواده گروگان‌گیر در محل

حوالی ساعت 14 نیز خانواده فرد گروگانگیر - دختر، پسر و مادر گروگان‌گیر - که از کارمندان اخراجی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه است نیز به محل حادثه آورده شدند.

بنا به گفته شاهدان عینی، علاوه بر مدیرعامل شرکت واحد، مسئول انضباطی این شرکت نیز به همراه گروگان‌گیر در اتاق محل حادثه قرار دارند.

همچنین شاهدان عینی این ماجرا از قول گروگان‌گیر و اطرافیانش عنوان کردند که کارمند اخراجی چندی پیش به دلیل برخی مشکلات انضباطی از این شرکت اخراج شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ مسئول عملیات رهایی گروگان

 سردار حسین ساجدی‌نیا، فرمانده انتظامی تهران بزرگ شخصا مسئول عملیات رهایی گروگان را بر عهده دارد و شخصا عملیات را هدایت می‌کند.

وی همچنین در چندین نوبت با گروگان‌گیر صحبت کرده است.

جزئیات مشکلات فرد گروگانگیر توسط همکارش

سعیدی، همکار «ب - س» در حاشیه محل گروگانگیری در تشریح جزئیات علت انجام این عمل توسط همکارش، گفت: «ب-س» 12 سال سابقه کار در شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه است که وظیفه حفاظت از اتوبوس‌ها را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه این فرد در شیفت شب مشغول به فعالیت است، گفت: حدود یک سال پیش این فرد به دلیل تخلف (خوابیدن در محل خدمت)، چندین مرتبه تذکر دریافت کرد و نهایتا نیز اخراج شد.

 

کد خبر 229846
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز