سه‌شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: چهارمین جشنواره‌ی ملی دانشجویی ـ فرهنگی مهرباران «یادواره­ ‌شهیدچمران» از سوی سازمان دانشجویان ایران در پنج رشته برگزار می‌شود. آثار برتر این جشنواره کتاب می‌شوند.

به گزارش ایبنا، عباس حسین‌نژاد، معاون فعالیت‌های اجتماعی سازمان دانشجویان ایران گفت: چهارمین جشنواره­­ ملی دانشجویی ‌ـ فرهنگی مهرباران، «یادواره­ ‌شهید چمران» با موضوع‌های «احسان‌ و نیکوکاری»، «فرهنگ جهادی ‌و محرومیت­ زدایی‌ فرهنگی» و «امید به آینده‌ای روشن» برگزار می‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند تا 30 آذرماه جاری(1392) در حوزه‌های عکس، کاریکاتور، داستان کوتاه، شعر و مقاله آثارشان را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند. آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان نیز در اسفند ماه سال­جاری برگزار خواهد شد.

حسین‌نژاد درباره هدایای برگزیدگان این جشنواره گفت: نفر اول این جایزه سهمیه عمره مفرده و 10 میلیون ریال کمک هزینه عمره مفرده، نفر دوم هفت میلیون ریال، نفر سوم پنج میلیون ریال و نفر چهارم سه میلیون ریال به عنوان هدیه دریافت خواهد کرد.

معاون فعالیت‌های اجتماعی سازمان دانشجویان ایران با اشاره به سه دوره برگزاری این جشنواره ملی با محور‌های فرهنگ جهادی و محرومیت‌زدایی ادامه داد: آثار برگزیده سه دوره گذشته(جشنواره‌های امام موسی صدر، امام خمینی(ره) و شهید رجایی) در حوزه‌های شعر داستان و مقاله در قالب کتاب منتشر شده بودند. «روز‌های سپید می‌آید» و «داستان یاران مهر» عنوان‌های مجموعه داستان‌ها و مجموعه شعر‌های برگزیده جشنواره سال گذشته‌اند.

وی ادامه داد: در جشنواره سال جاری علاوه بر این که  آثار برگزیده حوزه‌های داستان، شعر و مقاله را در قالب کتاب منتشر می‌کنیم، در صورت تامین بودجه، آثار برتر حوزه‌های عکس و کاریکاتور را هم در قالب کتاب به چاپ می‌رسانیم.

دانشجویان علاقه‌مند می­توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر از قوانین جشنواره و ارسال اثر خود، به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.mehrbaran.ir مراجعه کنند. شماره­ تلفن‌ دبیرخانه جشنواره ملی مهرباران 66978000 ـ021 هم پاسخگوی علاقه‌مندان خواهد بود.

کد خبر 229636

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز