همشهری آنلاین: تیم ملی والیبال زیر ۲۳ سال کشورمان در دیدار نهایی جام ریاست جمهوری قزاقستان موفق به شکست مجدد تیم زیر ۲۳ سال روسیه شد و در سکوی نخست این رقابت‌ها ایستاد.

تیم والیبال زیر ۲۳ سال

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دیدار نهایی مسابقات والیبال جام ریاست جمهوری قزاقستان عصر روز شنبه (9 شهریور) در آلماتی برگزار شد و تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران موفق به شکست روسیه شد.

شاگردان پیمان اکبری در این بازی سه بر صفر با امیتازهای 28 بر 26، 25 بر 22 و 25 بر 15 به پیروزی رسیدند و عنوان قهرمانی را از آن خود کردند.

تیم ایران در این بازی با ترکیب فرهاد سال‌افزون (پاسور)، مجتبی میرزاجانپور و حامد تاری‌وردی (دریافت‌کننده قدرتی)، سامان فائزی و سجاد دهنوی (سرعتی)، ناصر رحیمی (لیبرو) و سهیل احمدی (پشت خط زن) بازی کرد.

تیم کشورمان در این رقابت‌ها که با حضور هشت تیم در دو گروه آغاز شد، در دور مقدماتی موفق به شکست تیم‌های ملی والیبال ترکیه و قطر شد و در سومین بازی نیز تیم زیر 23 سال روسیه را سه بر دو از پیش رو برداشت و در مرحله نیمه نهایی به مصاف بحرین رفت و این تیم را سه بر دو شکست داد تا به دیدار نهایی راه یابد.

شش تیم از کشورهای بحرین، ترکیه، قزاقستان یک، قطر، قزاقستان دو و امارات به همراه دو تیم زیر 23 سال ایران و روسیه در مسابقات جام ریاست جمهوری قزاقستان شرکت داشتند.

سامان فائزی، حامد باقرپور، محمدرضا حسینی پویا، فرهاد سال‌افزون، سهیل احمدی، سجاد دهنوی، سعید شیرود، مجتبی میرزاجانپور ، حامد تاری‌وردی، ناصر رحمانی و رسول نجفی بازیکنان تیم ملی کشورمان در این جام بودند.

تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران خود را برای حضور در نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 23 سال جهان که از 11 تا 20 مهرماه در برزیل برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

 

کد خبر 229305
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز