همشهری آنلاین: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از عریض و طویل بودن سازمان سینمایی و تعبیه ۳۰۰ پست در این سازمان انتقاد کرد.

وزیر ارشاد

به گزارش ایرنا، علی جنتی شنبه 9 شهریور در مراسم معارفه رییس جدید سازمان سینمایی افزود: اطلاع پیدا کردم سازمان سینمایی 300 پست وجود دارد و باید فکر کنیم این تعداد پست رسمی آیا در این سازمان احتیاج است؟

وی با یادآوری اینکه می‌توان سازمان سینمایی را کوچکتر کرد، توضیح داد: سایر واحدهای سازمانی ما هم همینطور است و باید کوچکتر شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: ساختارهای موجود باید کوچکتر شود و از نیروهای کیفی و کارآمد در بخش های مختلف استفاده شده و به عنوان نمونه از یک نیروی حرفه ای به جای پنج نیرو استفاده شود.

جنتی همچنین خواستار انتقال پیام فیلم های ایرانی به دنیا شد و گفت که در دنیا از سینمای ایران به عنوان سینمای فاخر و ارزشی یاد می‌کنند که باید قدر آن را دانست.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین با تاکید بر اینکه در 114 مورد وزارت ارشاد باید مجوز صادر کند ادامه داد: می‌توان با «اعتماد سازی» برخی امور را به بخش خصوصی واگذار کرد و از تعداد آن کاست.

مراسم تودیع و معارفه جواد شمقدری رییس سابق سازمان سینمایی و حجت الله ایوبی مدیر جدید این مجموعه روز شنبه 9 شهریور با حضور اهالی فرهنگ و هنر و مسئولان فرهنگی در سالن سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

کد خبر 229213
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز