همشهری آنلاین: فرمانده پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در محور های کندوان، هراز و فیروزکوه در حوزه استحفاظی پلیس راه استان خبر داد

چالوس

سرهنگ جعفر محمدنژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در ساری گفت: با توجه به تعطیلات پایان هفته جاری و نیز برای افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه ، محدودیت‌های ترافیکی در این محورها اعمال خواهد شد.

وی افزود: بر این اساس تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ روز پنجشنبه هفتم شهریور تا ساعت ۲۴ روز جمعه هشتم شهریور از محورهای کندوان، هراز و فیروزکوه و بر عکس ممنوع است.

وی با اشاره به ادامه ممنوعیت تردد انواع تریلی و کامیون از محور کرج - چالوس ادامه داد: همچنین تردد انواع وسائط نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه هشتم شهریور الی ساعت ۲۰ روز شنبه نهم شهریور از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز جمعه هشتم شهریور الی ساعت ۲۰ روز شنبه مورخ نهم شهریور از ۱۵ کیلومتری بالای مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ محمدنژاد با اشاره به ادامه ممنوعیت تردد هر نوع تریلی از محور هراز ، گفت: تردد تمامی کامیون ها به استثنای کامیون های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی در محور هراز از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روزپنجشنبه مورخ هفتم شهریور و نیز از ساعت شش الی ساعت ۲۴ روز جمعه ممنوع است.

وی افزود: تردد هر نوع تریلر به استثنای تریلی‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت شش صبح جمعه الی ۲۴ همان روز از تهران به قائمشهر و برعکس ممنوع است.

سرهنگ محمدنژاد گفت: مرکز کنتزل ترافیک فرماندهی پلیس راه مازندران با شماره تلفن های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ و پیش شماره ۰۱۵۱ ساری، به طور شبانه روز پاسخگوی وضعیت راه های استان است.

حدود ۱۰ هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی در استان مازندران وجود دارد

کد خبر 229026
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز