همشهری آنلاین: تیم ۱۴ نفره غارنوردی کاهار با موفقیت اکسپدیشن غار چوکورپینار را به پایان برد.

Kahar Caving Team

به گزارش بخش غارنوردی فدراسیون کوه نوردی و صعودهای ورزشی، تیم منتخب غارنوردان باشگاه کاهار روز یکشنبه ۲۷ مرداد ماه موفق شد به انتهای پیمایش شده غار چوکورپینار در عمق ۱۱۹۶ متر دست یابد و با جمع‌آوری طناب‌ها بازگشت را آغاز کند و در نهایت این برنامه مشترک بین‌المللی را به سلامت و موفقیت به اتمام رساند.

این تیم ۱۴ نفره پس از برگزاری چندین اردوی انتخابی، آموزشی و تمرینی روز چهارشنبه ۱۶ مرداد ماه برای حضور در اکسپدیشن بین‌المللی غار چوکورپینار با حضور غارنوردانی از ترکیه، آلمان و لبنان عازم ترکیه شده بود.

تیم ایرانی در مدت حضور در اکسپدیشن، توانست نقش بسیار محوری، موثر و موفقی در بخش‌های مختلف از جمله پیمایش غار، اکتشاف مسیرهای جدید، کشف یک غار دیگر در منطقه، نقشه برداری و ... داشته باشد.

اعضای تیم منتخب غارنوردان باشگاه کاهار عبارتند از: حسین بوئینی (سرپرست)، وحید مصدری (مربی)، علی صالح پور (پشتیبانی و تدارکات)، اصغر سعیدیان (تدارکات)، ابوذر مراد بیگی ثانی، محمدحسین رضوان دوست، مهیار کفاش، موسی هاشمی ارونقی، میثم خوش قدم، ساسان کرم خانی، سعادت لطفی زاده، علیرضا بلاغی، سعید کفشگیری و احمد اصغری خاتونی

کد خبر 228440
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز