همشهری آنلاین: "اتفاق همانطور که نوشته می‌شود می‌افتد" زیر نظر "لوون هفتوان" از ۸ شهریور در تماشاخانه پارس واقع در مدرسه بین المللی سینما تئاتر دراما به روی صحنه خواهد رفت.

پوستر تئاتر

این نمایش با حضور بازیگران کارگاه "بازیگر و متن" بابک برآبادی، عقیل بهرامی، هانیه پیر هاشمی، کیمیا تاجیک، نگین تبرا، هایده حسین زاده، شیوا خدابخش، شهاب الدین خسروی، محمد امین دُری، رژین دلفان، آریا دلفانی، ثمین راد نیکنام، سما زارعی، سارا زینلی، لیلا کوهستانی، پانته آ کیائی، مرجان مخبر، محمد رضا منصوری، ترانه ولدیان و احسان یوسفی نسب اجرا می‌شود.

"لوون هفتوان" در این باره گفت: "این اثر در طول تمرین های کلاسی با ترجمه خودم از متن روسی نمایشنامه "سه خواهر" روند تکمیلی را طی کرده و با هدف ایجاد انگیزه در هنرجویان کارگاه "بازیگر و متن" شکل گرفته است و نگاهی متفاوت را دنبال می‌کند و همچنین افتتاحیه "تماشاخانه پارس" هم با این اثر کلید خواهد خورد.

امیدوارم این خانه کوچک با ظرفیت 50 نفر مخاطب با استقبال قابل توجه مواجه شود و علاوه بر میزبانی تماشاگران، میزبان هنرمندان علاقمند به اجرا نیز خواهد باشد".

این اثر درباره پوسیدگی و نابودی تدریجی اشرافیت اواخر قرن نوزدهم و آغاز قرن بیستم روسیه است و جستجویی برای یافتن معنای زندگی در دنیای جدید.

این نمایشنامه شرحی بر زندگی و دلمشغولی‌های خانواده پروزروف است که از سه خواهر بنام‌های اولگا، ماشا و ایرینا و برادرشان آندری تشکیل شده است.

این خانواده از وضعیت موجود خود ناراضی است و چشم انداز آینده را تیره و تار و امیدهای خویش را برباد رفته می‌بیند سخن می‌گوید و ... .

علی ریاحی به عنوان دستیار با این گروه همکاری می‌کند.

سایر عوامل  نمایش عبارتند از عکاس: محبوبه فرج اللهی، طراح پوستر و بروشور: هومن بنائی، روابط عمومی: سارا حدادی.

"اتفاق همانطور که نوشته می‌شود می‌افتد" روز یکشنبه 10 شهریور ماه به اجرای خود در تماشاخانه پارس واقع در مدرسه بین المللی سینما تئاتر دراما پایان می‌دهد.

علاقمندان جهت هماهنگی و رزرو بلیط تا روز چهارشنبه 6 شهریور می‌توانند به آدرس خیابان جمهوری، خیابان سی تیر، جنب بنیاد سینمایی فارابی، پلاک 67 ، واحد 1 مراجعه کنند و یا با شماره های 66714445 و 66712384 تماس بگیرند.

کد خبر 228268
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز