همشهری آنلاین: معاون عملیات پلیس‌ راه کشور محدودیت‌های تردد در محورهای مواصلاتی کشور از پنج‌شنبه ۳۱ مرداد ماه تا شنبه ۲ شهریور ماه را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ صمد اسفندیاری درباره محدودیت‌های ترددی پایان هفته در محورهای کشور گفت: با توجه به افزایش سفرهای بین شهری و تراکم ترافیک از 31 مرداد ماه تا دوم شهریور ماه در برخی از محورهای مواصلاتی به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور توسط پلیس‌ راه مقررات ویژه‌ای به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی اظهار کرد: در همین راستا تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز پنجشنبه تا ساعت 24 روز جمعه اول شهریور ماه از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

معاون عملیات پلیس‌ راه کشور درباره محدودیت‌های اعمال شده در محور کرج - چالوس با بیان اینکه تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج - چالوس کماکان ممنوع است، گفت: تردد انواع وسایل‌ نقلیه از ساعت 14 روز جمعه اول شهریور ماه تا 2 بامداد روز شنبه دوم شهریور ماه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است.

اسفندیاری افزود: با اعلام مأموران پلیس‌ راه در محل تردد انواع وسایل‌ نقلیه از ساعت 17:30 جمعه اول شهریور ماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه دوم شهریور ماه از 15 کیلومتر بالای مرزن‌آباد (دزبن) به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

وی با بیان اینکه تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است، خاطرنشان کرد: تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 30 و 31 مرداد ماه و همچنین از ساعت شش تا 24 روز جمعه اول شهریور ماه از محور هراز ممنوع است.

معاون عملیات پلیس‌ راه کشور درباره وضعیت تردد در محور دماوند نیز گفت: در این محور تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 تا 24 روز جمعه اول شهریور ماه از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

به گفته اسفندیاری در محور زاهدان - زابل نیز تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 16 تا 20 روزهای پنجشنبه 31 مرداد ماه و جمعه اول شهریور ماه از محور زاهدان - زابل و بالعکس ممنوع است.

کد خبر 228061
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز