همشهری آنلاین: در پایان مسابقات پنج وزن اول رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان در شهر زرنیانین صربستان، محمد مراد الیاسی نماینده وزن ۵۴ کیلوگرم کشورمان پنجم شد و سایر فرنگی‌کاران از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

wrestling

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در وزن 54 کیلوگرم محمد مراد الیاسی در دور نخست با نتیجه 5- 4 میراک کاندیک از قزاقستان را شکست داد و در دور بعد با نتیجه 6- 0 ماسیس تامازیان از ارمنستان را شکست داد و در دور سوم نیز با نتیجه 9- 0 کالی سلیمان‌اف از قرقیزستان را مغلوب کرد، اما در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 2- 1 مغلوب کریل گورشنین از روسیه شد و به دیدار رده‌بندی رفت. وی در این دیدار مقابل ماکسیم یوتوشنکو از اوکراین با نتیجه 5 بر 2 مغلوب شد و به مقام پنجم این وزن رسید.

در وزن 50 کیلوگرم میثم دلخانی در دور نخست در مصاف با آرتور تاتارینوف، کشتی‌گیر روسی‌الاصل تیم آلمان با نتیجه 6- 6 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر در دور بعد، دلخانی از دور رقابت‌ها کنار رفت. دلخانی در این وزن پانزدهم شد.

در وزن 58 کیلوگرم حسین اسدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم دوین باهر از آمریکا را 8- 0 شکست داد. وی در دور سوم با نتیجه 7- 5 مغلوب اریک توربا از مجارستان شد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر در دور بعد، اسدی از دور رقابت‌ها کنار رفت. اسدی در این وزن نهم شد.

در وزن 63 کیلوگرم محمود حبیبی در دور نخست با نتیجه 4- 0 نوربت داسکیویچ از لهستان را شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه 6- 5 مغلوب آدلت توکتوبکوف از قرقیزستان شد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر در دور بعد، وی نیز از دور رقابت‌ها کنار رفت. حبیبی در این وزن سیزدهم شد.

در وزن 100 کیلوگرم امیرحسین حسینی در دور نخست مقابل ادگار خاچاتریان از ارمنستان با نتیجه 2- 3 شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر در دور بعد، حسینی از دور رقابت‌ها کنار رفت. حسینی در این وزن به مقام سیزدهم رسید.

رقابت‌های پنج وزن دوم این رقابت‌ها چهارشنبه (30 مرداد) در صربستان برگزار می‌شود.

 

کد خبر 227960
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز