همشهری آنلاین: در مسابقات هفته اول لیگ برتر انگلستان، منچستریونایتد و همشهری‌اش منچستر سیتی، هرکدام با چهار گل حریفان خود را درهم شکستند.

Silva

این هفته استون ویلا با دو گل کریستین بنتکه و آنتونیو لونا در مقابل تک گل اولیور ژیرو آرسنال را سه بر یک در ورزشگاه امارات شکست داد.

در طول بازی بارها، هواداران آرسنال با شعارهایی از آرسن ونگر و مسئولین تیم درخواست کردند که برای باشگاه هزینه کنند و بازیکنان جدیدی به خدمت بگیرند.

آرسنال در فصل نقل انتقالات فقط یایا سونوگو را از اوسر فرانسه به خدمت گرفته است.

در ۲۰ سال گذشته توپچی‌های شمال لندن هیچ گاه در اولین بازی لیگ شکست نخورده بودند. آرسن ونگر ۱۶ روز تا پایان فصل نقل و انتقالات فرصت دارد تا با خرید بازیکن‌های، جدید تیمش را تقویت کند.


لیورپول ۱ -استوک صفر

سایمون مینوله دروازه‌بانی که در فصل نقل و انتقالات از ساندرلند به لیورپول پیوست، در اولین بازی رسمی‌اش برای سرخ پوشان، با دو واکنش فوق العاده پشت سر هم پنالتی دیر هنگام استوک را دفع کرد تا لیورپول با تک گل دانیل استورج اولین بازی فصل را پیروزی به پایان برد.

دنیل استورج در دقیقه ۳۷ با ضربه فنی به گوشه راست دروازه استوک تنها گل این بازی را به ثمر رساند.

نکته مهم در این بازی حضور لوئیز سوارز، مهاجم جنجالی این تیم در ورزشگاه آنفلید بود، او که اواخر فصل پیش از سوی فدراسیون فوتبال انگلستان، ۹ بازی محروم شده بود به همراه خانواده‌اش بازی را تماشا می‌کرد.

منچستریونایتد ۴ - سوانسی ۱

رابین فان پرسی و دنی ولبک در اولین دیدار رسمی دیوید مویس به عنوان سرمربی منچستریونایتد در لیگ برتر، هر کدام با زدن دوگل باعث پیروزی پرگل چهار بر یک منچستریونایتد مقابل سوانسی شدند.

رابین فان پرسی در دقیقه ۳۴ با حرکتی آکروباتیک گل اول من یو را وارد دروازه سوانسی کرد، دو دقیقه بعد دنی ولبک با یک بغل پا نتیجه را دو بر صفر کرد.

در این بازی وین رونی که از ابتدای فصل نقل و انتقالات اخبار مختلفی درباره جدایی‌اش از منچستریونایتد منتشر شده بود، از دقیقه ۶۲ بازی جانشین رایان گیگز شد.

دقایقی بعد از آمدن وین رونی به زمین، فان پرسی با شوتی سنگین از گوشه محوطه جریمه گل دوم خود را زد.

ویلفرد بونی، خرید جدید سوانسی در دقیقه ۸۲ یکی از گل‌های خورده را جبران کرد ولی دنی ولبک در دقیقه ۹۰ بار دیگر برای شیاطین سرخ گلزنی کرد تا در نهایت یونایتد با پیروزی چهار بر یک این بازی را به پایان برد.

نتایج دیگر بازی‌های هفته اول

نوریچ ۲ - اورتون ۲

ساندرلند 0 - فولهام ۱

وست بروم 0 - ساوتهمپتون ۱

وستهام ۲ - کاردیف 0

کریستال پالاس  0  تاتنهام  1

چلسی  2  هال سیتی  0

منچستر سیتی  4  نیوکاسل  0

کد خبر 227770
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز