همشهری آنلاین: برخی از نمایندگان مشهد در مجلس شورای اسلامی در حال رایزنی با رئیس جمهور سابق کشورمان برای بر عهده گرفتن مسئولیت بزرگترین کلان شهر مذهبی جهان هستند.

به گزارش مهر، همزمان با روی کار آمدن دولت یازدهم و شورای شهر جدید مشهد مقدس، گزینه های مختلفی برای تصدی عنوان شهرداری این شهر مطرح می شوند که شاخص ترین این چهره ها، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور دولت های نهم و دهم است.

در همین ارتباط سید هاشم بنی هاشمی، شهردار اسبق مشهد و نماینده فعلی مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره مطرح کردن نام محمود احمدی نژاد به عنوان شهردار آینده مشهد، اظهار کرد: بنده فقط پیشنهاد دهنده شهردار شدن احمدی نژاد در مشهد هستم.

وی در عین حال تصریح کرد: البته باید شورای شهر جدید شهر مشهد درباره شهردار آینده این شهر تصمیم بگیرند و آنچه بنده مطرح کرده ام فقط یک پیشنهاد است که البته دلایلی برای آن دارم.

نماینده مردم مشهد در مجلس در پاسخ به این سئوال که آیا با احمدی نژاد در خصوص پذیرفتن شهرداری مشهد صحبتی شده و نظر ایشان گرفته شده است یا خیر؟ گفت: با آقای احمدی نژاد هنوز در این خصوص صحبتی نشده است، اما قرار است افراد مرتبط با ایشان موضوع را به اطلاع رئیس جمهور سابق رسانده و نظر او را جویا شوند.

به گزارش مهر، سعید جلیلی از سوی جبهه پایداری، رستم قاسمی، محمد جواد محمدی زاده، مرتضی بختیاری و مرتضی تمدن از سوی جریان نزدیک به دولت نهم و دهم، علی اصغر عنابستانی از سوی جریان انحرافی، کاظمی از سوی اصلاح طلبان، داوودآبادی از سوی انصار حزب الله، مهدی برادران از سوی دانشگاهیان و رئیسیون از سوی سنتی های شهرداری مشهد، گزینه های مطرح برای تصدی عنوان شهردار در بزرگترین کلان شهر مذهبی جهان هستند.

کد خبر 227504

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز