شرور مسلح که ۹سال پیش در استان قم دست به جنایت زده و در این مدت فراری بود، سرانجام در جریان درگیری تن به تن با رئیس‌کلانتری یافت آباد تهران دستگیر شد.

این قاتل فراری که از اراذل و اوباش معروف جنوب و جنوب غرب تهران است به اتهام قتل در استان قم، تهیه و توزیع مخدر شیشه و آزار دختران و آدم ربایی، حدود 9سال در استان‌ها و شهرستان‌های مختلف ایران تحت تعقیب پلیس بود تا اینکه اوایل امسال سرنخی‌هایی از او به‌دست آمد.

ماموران مبارزه با مواد‌مخدر ناجا، زمانی که مخفیگاه این متهم را شناسایی کردند، راهی آنجا شدند و در این مخفیگاه یک لابراتوار تولید شیشه و بیش از 6کیلوگرم شیشه کشف کردند ولی موفق به دستگیری قاتل فراری نشدند و او توانست فرار کند. با این حال ماموران تجسس و اطلاعات کلانتری یافت‌آباد تحقیقات خود را برای دستگیری متهم فراری آغاز کردند تا اینکه عصر پنجشنبه از یک تیراندازی در خیابان معلم مطلع شدند و راهی آنجا شدند.

به‌دلیل حساسیت موضوع سرگرد سینکایی، رئیس‌کلانتری نیز در عملیات حضور پیدا کرد که در بررسی‌ها مشخص شد قاتل تحت تعقیب با انگیزه انتقام‌جویی به سمت دوست قدیمی‌اش شلیک و وی را مجروح کرده است. جوان مجروح برای درمان به بیمارستان انتقال یافت و در بین راه به مأموران گفت که متهم تحت تعقیب از چند سال پیش از وی کینه داشته تا اینکه امروز پس از گذشت مدت‌ها زندگی مخفیانه، بازگشته و انتقامش را از وی گرفته است.

درحالی‌که رئیس‌کلانتری احتمال می‌داد که متهم برای اطلاع از وضعیت مصدوم به بیمارستان سربزند، داخل خودرو جلوی در بیمارستان به کمین متهم نشست تا اینکه پس از چند ساعت انتظار، سرانجام سر و کله این مرد پیدا شد. متهم به محض اطلاع از حضور پلیس در اطراف بیمارستان با یک دستگاه خودروی پژو پرشیا صفرکیلومتر اقدام به فرار کرد و با سرعت بسیار زیادی وارد اتوبان خلیج فارس شد. وی هنگام فرار به چندین خودرو آسیب رساند تا اینکه مجبور شد خودرو را رها کرده و با پای پیاده به فرار ادامه دهد.

وی هنگام فرار، اسلحه کمری‌اش را به همراه تلفن همراهش به رودخانه انداخت و به فرار خود ادامه داد. در نهایت این قاتل فراری وارد یک کارگاه متروکه شد و با تهدید سلاح سرد با رئیس‌کلانتری که همچنان در تعقیب او بود درگیر شد. رئیس‌کلانتری که وارد کارگاه شده بود، در یک مبارزه تن به تن و با دست خالی توانست متهم را دستگیر کند. این مرد بعد از انتقال به کلانتری در بازجویی‌ها به جرایم خود ازجمله مجروح کردن چند نفر با چاقو اعتراف کرد. سرگرد سینکایی رئیس‌کلانتری یافت‌آّباد به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: متهم با دستور دادستان مدت 3روز در اختیار مأموران تجسس کلانتری است و تا حال حاضر نیز بیش از 7شاکی این پرونده شناسایی شده‌اند.

کد خبر 227208
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز