پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اهمیت فراوان دیدار این تیم مقابل ملوان بندر انزلی گفت: بعد از شکست برابر سایپا حالا محکوم به برتری برابر ملوان بندرانزلی هستیم.

به گزارش مهر، علی دایی در نشست خبری این تیم قبل از دیدار مقابل ملوان بندر انزلی خاطرنشان کرد: مطمئنا بازی روز جمعه از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است. ما بعد از شکستی که مقابل سایپا متحمل شدیم با تمام قدرت به مصاف ملوان خواهیم رفت و از هوادارانمان می‌خواهیم در این دیدار یار و یاورمان باشند تا از شرمندگی آنها درآییم.

وی ادامه داد: ملوان هفته گذشته اولین پیروزی خود را به دست آورد و مطمئنا با انگیزه بالایی به مصاف ما خواهد آمد اما اگر ما می‌خواهیم پیروزی‌هایمان را ادامه دهیم محکوم به شکست ملوان هستیم.

سرمربی پرسپولیس تهران در خصوص عملکرد خوب خط دفاع تیم خود گفت: همان طور که شما گفتید خط دفاعی خوبی داریم و بازیکنانمان تمرینات منظمی انجام می‌دهند اما متاسفانه در خط حمله باید تمرینات بیشتری انجام دهیم تا بتوانیم در ضربات آخر به گل برسیم.

دایی همچنین درباره حضور خلعتبری با پرسپولیس نیز گفت: من اطلاعات دقیقی ندارم و باشگاه در حال مذاکره با وی است و مطمئنا هر مربی‌ آرزو دارد خلعتبری برایش بازی کند و امیدوارم که وی زودتر از لیگ امارات به لیگ ایران برگردد.

وی تاکید کرد: امیدوار هستیم که قوانین برای همه اجرا شود چرا که دیدیم خیلی‌ها در این خصوص قوانین را دور زدند.

سرمربی سرخپوشان پایتخت در پاسخ به این سوال که بعد از شکست در مقابل سایپا البرز صحبت‌های زیادی در خصوص شما انجام شد گفت: من برای هر کسی که راجع به پرسپولیس صحبتی داشته باشد احترام قائلم اما در حال حاضر جوی را برای تیم به وجود آوردیم که بازیکنانمان با آرامش کار خود را انجام دهند و با ایمان و اعتقادشان برای تیم بازی کنند اما مطمئن باشید گذشت زمان خیلی از مسائل را به همه ثابت کرده و خواهد کرد.

علی دایی در پاسخ به این سوال که آیا از بازیکنان جوان در طول فصل بیشتر استفاده خواهید کرد، گفت: ما بر حسب نیاز هر بازی از بازیکنانمان استفاده می‌کنیم اما جوانان‌مان از شانسی که برایشان به وجود آمده باید به بهترین نحو استفاده کنند و آن را به من و کادر فنی اثبات کنند و شما مطمئن باشید هر کسی که در تمرینات من خوب بازی کند خود را به من و تیم تحمیل کرده و من موظف هستم او را در ترکیب قرار دهم.

وی در خصوص بازیکنان مصدوم و محروم این تیم در مقابل ملوان گفت: علی‌ عسگر، مارکو، نیلسون، رضا حقیقی و غلامرضا رضایی از مصدومان تیم ما هستند.

کد خبر 227118
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز