سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۳۸۶ - ۱۷:۵۷
۰ نفر

گروه اقتصادی: متقاضیان دریافت وام 18 میلیون تومانی خرید مسکن به روش جدید برای دریافت وام خود نگران نباشند.

به دنبال اعلام این خبر، عده زیادی از متقاضیان دریافت وام مسکن که از چند ماه گذشته برای دریافت این وام تشکیل پرونده داده بودند، با مراجعه به شعب مربوطه نگرانی خود را از چگونگی دریافت این وام و تغییرات ناگهانی که در نحوه اعطای این وام طی 2 ماه اخیر روی داده است اعلام کردند.

در این میان با کسب اطلاع از بانک مسکن مشخص شد که متقاضیان وام 18 میلیون تومانی مسکن که تا پایان اردیبهشت‌ماه اقدام به تشکیل پرونده کرده‌اند، می‌توانند وام خود را در خرداد ماه دریافت کنند.

دارندگان انواع حساب‌های صندوق پس‌انداز مسکن از تاریخ شروع اجرای طرح « اول خرداد ماه» مشروط به گذشت حداقل 12 ماه از تاریخ افتتاح حساب خود قادر خواهند بود از تسهیلات با سپرده بانک، به میزان بیش از 8 میلیون تومان تا سقف 18 میلیون تومان جهت خرید واحد مسکونی با شرایط تعیین شده توسط بانک یا احداث و تکمیل آن برخوردار شوند.

در این میان اگر 6 ماه از زمان شروع اجرای طرح گذشته باشد دارندگان انواع حساب‌های صندوق پس انداز مسکن قادر خواهند بود از تسهیلات با سپرده بانک تا سقف 8 میلیون تومان جهت خرید واحدهای مسکونی با شرایط تعیین شده توسط بانک یا احداث و تکمیل استفاده نمایند.

کد خبر 22695

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز