رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران در نامه‌ای خطاب به علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، واگذاری امور گردشگری به بخش خصوصی را غیرقانونی خواند.


به گزارش مهر، در نامه‌ای که به امضای محمد حسن کرمانی رسیده، آمده است: احتراما با توجه به جنجال‌های اخیر مبنی بر واگذاری اختیارات تصدیگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به بخش خصوصی که در ادامه با کسب مصوبه مورخ 29/3/92سعی در قانونی‌نمودن آن کرده‌اند، خواهشمند است حسب وظیفه با ارجاع موضوع به اداره تطبیق مصوبات دولت و قانون درصورت احراز مغایرت نسبت به ابطال مصوبه فوق‌الذکر اقدام فرمایید.

انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران در نامه خود آورده است: تصمیم‌گیری و عجله در اجرای آن بدون کار کارشناسی و تأمین راهکارهای مناسب برای فرار از احکام تبصره 3ماده 24قانون خدمات کشوری و آخرین ضربه به بخش خصوصی و تسری اختلاف و ایجاد زمینه برخورد با دولت آینده است. این انجمن با اذعان به اینکه باید قانون واگذاری امور تصدیگری از زمان تصویب به اجرا درآید آورده است: عاقبت واگذاری با تبلیغ و فشار نتیجه‌ای جز بی‌آبرویی برای بخش خصوصی و ابزاری برای بدخواهان برای تبلیغ بی‌کفایتی بخش خصوصی نیست. بنابراین مستدعی است دستور فوری برای پیگیری و اقدام قانونی را صادر فرمایید.

کد خبر 226608

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز