گروه شهری: مدیرعامل برج میلاد تهران با اعلام اینکه جشنواره رمضانی برج میلاد تهران تا روز پس از تعطیلات عید فطر نیز ادامه داشت، گفت: استقبال شهروندان و بازدیدکنندگان از برنامه‌های جشنواره رمضانی برج میلاد تهران خارج از انتظار بود و در این دوره از جشنواره بیش از ۳۰۰ هزار نفر صرفاً از برنامه‌های جشنواره رمضانی استفاده کرده‌اند.

برج میلاد

فرزاد هوشیار پارسیان با بیان این مطلب گفت: در روزهای ابتدایی که مشغول برنامه‌ریزی برای برگزاری این جشنواره بودیم پیش‌بینی ما برای بازدید خانواده روزی 2 تا 3 هزار نفر بود اما در روزهای برگزاری با استقبال بی سابقه‌ای مواجه شده و آمارها حاکی از بازدید روزانه 20تا 25هزار نفر از شهروندان بود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر برج میلاد تهران به یکی از مقاصد تفریحی و گردشگری مسافران و شهروندان تبدیل شده است، افزود: تعداد بازدیدکنندگان جشنواره رمضانی برج میلاد تهران 320هزار و 672نفر است که این آمار در نوع خود بی‌نظیر است و ما را برای برگزاری جشنواره‌های دیگر و همچنین برنامه‌ریزی گسترده در فصول دیگر سال تشویق می‌کند.به گفته هوشیار پارسیان، آمار کل بازدیدکنندگان از ابتدای سال تاکنون از برج میلاد تهران به 943هزار و 805نفر رسیده است.

مدیرعامل برج میلاد تهران ادامه داد بسیاری از شهروندان در اظهارنظرهای خود اعلام کرده‌اند که شب‌های برج در‌ماه مبارک رمضان، شب‌هایی زنده، مذهبی و در عین حال شاد بوده است. وی درباره برنامه‌های این جشنواره توضیح داد: برگزاری برنامه کارگاه آموزشی رویت هلال‌ماه رمضان، راه‌اندازی غرفه قرآن بخوانید جایزه بگیرید، مراسم شب‌های قرآنی با حضور قاریان ایرانی، نورافشانی و لیزر روی برج همزمان با عید، جشنواره رمضان میراث مسلمانان با حضور نمایندگانی از کشورهای اسلامی، جنگ شبانه، بازدید از دلفیناریوم، مسابقه پینت بال ویژه خبرنگاران به همراه برنامه‌های شاد، دوچرخه سواری، پانتومیم، موسیقی محلی، ازجمله برنامه‌هایی بود که در طول جشنواره برگزار و استقبال خوبی نیز از آن شد.

وی ادامه داد: همچنین مراسم شب‌های رمضان با ویژه برنامه‌های زنده از شبکه 2با عنوان ضیافت الهی، پخش زنده از رادیو جوان باعنوان فرشته‌ها سلام و پخش زنده از رادیو سلامت با حضور هنرمندان و ورزشکاران و چهره‌های شاخص هنری و همچنین برگزاری ویژه برنامه ولادت امام حسن مجتبی(ع) از دیگر برنامه‌های ما بود که استقبال خوبی از آن شد.

وی به برگزاری شب افغان و شب اردبیلی‌ها در برج میلاد اشاره کرد و گفت: همچنین در تاریخ 14مرداد‌ماه شب افغان‌ها با توجه به اینکه غزنه یکی از شهرهای این کشور به‌عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام معرفی شده بود را در برج میلاد برگزار کردیم. یکی دیگر از ویژه برنامه‌های ما شب اردبیلی‌ها در برج میلاد بود که استقبال بسیار زیادی از این برنامه شد.

هوشیار پارسیان عنوان کرد: استقبال شهروندان از اطعام ایتام در برج میلاد بسیار خوب بود و هرشب به 120کودک بی‌سرپرست به همت یکی از شهروندان خیر افطاری داده می‌شد. ضمن آنکه در یکی از شب‌ها سفیر اندونزی برای کودکان بی‌سرپرست مراسم افطاری برگزار کرد.

کد خبر 226450
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز