همشهری آنلاین: مشاور رییس‌جمهور با بیان اینکه رفتارهای دولت دهم در روزهای آخر نشان از همیاری با دولت یازدهم نداشت، تاکید کرد: فروش یا واگذاری دارایی‌های دولت، استخدام و عقد قراردادهای جدید مواردی نیست که با سرعت و عجله انجام شود.

اکبر ترکان، در خصوص استخدام های مشکوک و خارج از قانون در روزهای پایانی دولت دهم گفت: استخدام هایی که قبل از 24 خرداد 92 صورت گرفته، طبق روال عادل کار دولت بوده و مجلس درباره آنها نظر داده است.

مشاور رییس جمهور در ادامه این مطلب افزود: اگر استخدام‌های عجولانه‌ای در فاصله ۲۴ خرداد تا امروز (یعنی ایام انتقالی دولت) انجام شده باشد، باید بررسی دقیق شود.

ترکان تاکید کرد: استخدام"بی بلیط" ها تعبیری بود که آقای روحانی به کار برد و نسبت به آن ابراز نگرانی کرد و جای نگرانی است که این استخدام ها از روی بررسی و انصاف نبوده باشد.

وی درگفتگو با خبرگزاری خانه ملت، با تاکید بر این که قضاوت نهایی باید بعد از بررسی های لازم انجام شود، گفت: گزارش‌هایی رسیده که در آزمون‌های برگزار شده، اشخاصی با نمره‌های بالا گرفتند سواد و شایستگی‌های مناسب داشتند اما از استخدام محروم ماندند و در مقابل کسانی با امتیاز ضعیف اما ارتباط قوی استخدام شدند.

ترکان افزود: تنها بحث استخدام‌ها نیست و به نظر می رسد در روزهای اخیر قراردادها و واگذاری ها نیز خارج از قاعده و قانونی در حال انجام است.

مشاور رییس جمهور منتخب با انتقاد از رفتارها و مصوبات دولت دهم در روزهای پایانی، تصریح کرد: فروش یا واگذاری دارایی‌های دولت، استخدام و عقد قراردادهای جدید مواردی نیست که با سرعت و عجله انجام شود و متاسفانه از این دست از رفتارهای دولت دهم در روزهای آخر نشان از همیاری با دولت یازدهم نداشت.

کد خبر 225633
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز